Selasa, 28 Jun 2011

BERTEMU RAKAN KITA DI MAJLIS WALIMATUL URUS

Alhamdulillah, pada hari Sabtu 25 Jun 2011, Majlis Walimatul Urus anakanda saya telah selamat dijalankan. Dengan izin ALLAH, segalanya telah berjalan lancar seperti yang dirancang. Pada kesempatan ini, saya bersama suami serta keluarga mengucapkan syukur dan terima kasih kepada rakan-rakan di atas segala doa dan ucapan... Kepada rakan-rakan yang berkesempatan untuk hadir ke majlis tersebut, ribuan terima kasih saya ucapkan...
 Saya dan suami bersama A. Razak dan Norela ( Norin).

 Bersama Mohd. Said dan Sameha.

 Bersama Azimah (isteri Yahya Selamat).

 Bersama Roziah Tawil (5E2).

 Bersama Yahya Sadikon  (5M1).

Selain daripada mereka ini, Yahya Selamat dan senior kita, Md. Radzip bin Abd. Ghaffar, serta junior-junior kita, Rayhana Mohd. Noh (1981), Faridah bte Ghazali (1982), Norliza bte Dato' Sulaiman(1982) dan Siti Hawa bte Ruslan(1982) juga hadir ke majlis ini...
Terima kasih semua...

5 ulasan:

fati berkata...

Seronok nya LIla! Dapat menantu dan jumpa kawan-kawan lama lagi....
Isy! kalu dekat, fati terjah jugak ke rumah Lila lepas pi Temerloh ari tu....huhuhu

kembara kelana berkata...

kau bergelar..ibu mertua ku lila...dan tentu seronok kawan lama datang...tahniah lila...bulan feb ni dgr kabar ada kenduri kat tanjung malim ...ish ish ish...

fati berkata...

hahahaa....Sop, ko dah pecah lobang ek.... doakan, doakan ye, insya Allah jika di izinkan Allah, aku x lupa jemput kawan-kawan suma...
( dulu tok besan aku org Pontian, yg ni org Tg Agas, Prt Bunga Muar pulak)

norlilasamad berkata...

Fati,
Alhamdulillah.. Dah selesai pun.. Tak pe Fati, ada 4 org lg on the list... Tapi, rasanya Fati dulu buat utk round ke2.. Pastu baru Lila... Seronoknya dpt menantu org Johor aje... Raya tak lah gi jauh sgt...

Usop,
Alhamdulillah.. Terima kasih.. Takpe lain kali, saya jemput dtng ya... Seronok jumpa kawan2...

kembara kelana berkata...

fatie...tu kg aku dah tu...tjg agas...rumah aku kat taman tun syed nasir depan SMS Muar ...selamat datang ke kg aku...lila, insya allah