Sabtu, 5 Mac 2011

Karnival Pendidikan Aeroangkasa

Salam. Maaf kerana lama tidak menghantar entri ke blog kita ini. Namun demikian, pada hari ini, 5 Mac 2011 , saya ingin mengajak rakan-rakan semua untuk berkunjung ke Batu Pahat. Terutamanya bagi mereka yang berminat dengan bidang Aeroangkasa. Bawalah anak-anak bersama untuk membuka minda mereka dengan lebih jelas lagi tentang bidang ini. Di samping itu, terdapat juga peluang pekerjaan di mana temuduga terbuka juga akan diadakan bagi beberapa jawatan yang ditawarkan. Kalau tidak berkesempatan untuk datang pada hari ini, datanglah esok. Untuk butiran lanjut, sila rujuk pada butiran di bawah. 

Jom kita ke Batu Pahat...

3 ulasan:

kembara kelana berkata...

lila semoga semakin sehat...aku memang ada cadangan balik ke muo cuti ni kemudian macam biasalalu BP, kluang, mersing n rompin...baru balik temerloh. apa apa hal nanti bila tiba masanya aku kesana insya allah

kembara kelana berkata...

terima kasih lila...entri utk kawan kawan dalm blog ni...

norlilasamad berkata...

Alhamdulillah. Esok nak ke KL sbab pagi lusa ada t/janji dgn doc di Hosp Serdang. Mudah2an segalanya ok...
Cuti ni nak ke KT'ganu. Reunion Pioneer MPKT... Usop, dtng la ke BP bln Jun nanti. Jemputan utk rakan2 semua akan menyusul kemudian...

Dah lama saya nak hantar entri ni. Sejak MHI mewar2kannya di TV3 lg. Smalam saya pergi brsama kluarga. Dapat la info ttg Aeroangkasa tu. Kesimpulannya, ia adalah kerjaya yg sdng dlm demand skrang slpas doktor perubatan...