Jumaat, 12 November 2010

Elham Hasan menjalani rawatan kansernya

Email drpd Elham tempuhari;-

From:
View contact details
To:
"Mus SMSJ" , "SAJOHA Haizad Ibrahim"
Cc:
"fadzilah sulaiman" , "Rizal Kamal" , "ASAJOHA Said Ahmad" , "ASAJOHA Alam Kadir" , "ASAJOHA 1994 Tebu" , "ASAJOHA 1994 Akmal" , "ASAJOHA 1994 Syafarid - Yom" , "SMSJ Noorazlinda Noordin" , "ASAJOHA 1992 Zaini" , "SMSJ Suhaimi Mohd Rukiban" , "ASAJOHA 1992 Lela Maarof" , "ASAJOHA 1996 Haszuan" , "Sam"
Pro Bowlers,

I have been having NPC ie nasal cancer since 2008. I don't smoke but that's just my luck. Otherwise I am healthy. Please don't be worried.

I have had concurrent radio and chemo therapy in 2008 followed by surgery in 2009. But I needed further treatment.

I am going thru 2nd round chemo that week at UM Medical Centre. Its a 6 day stay in the hospital. Then I will rest for 2 weeks. I have to go thru between 3 to 6 cycles.

I would love to join but maybe next time. Please go ahead and enjoy.

Elham

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Doakan semoga sahabat kita menjalani rawatannya dengan lancar & tiada masalah.

Semoga cepat sembuh hendaknya.

5 ulasan:

norlilasamad berkata...

Salam.
Saya masih ingat lagi pada petang reunion 13112008.Shaari meminta saya meneka siapa lelaki berbaju merah yg berdiri di sebelahnya,namun saya tdk dpt menjwbnya langsung. Dgn tersenyum dia memberi bbrapa klu, namun saya masih gagal. Rupa2nya rakan sklas saya Elham...
Saya mndoakan Elham dapat mnjlni rawatan tersebut dgn lancar serta dipermudahkan ALLAH sentiasa dlm segala hal, Amin...
Insyallah, pasti ada hikmah di sebalik segala ujian yg diberikan ALLAH kpd kita...

Alihussin berkata...

Salam Elham, Allah nak beri keampunan atau meningkatkn darjat mu dengan ujian ini.InsyaAllah Dia sembuhkn dengan kehendakNya

farhana jamil berkata...

salam Elham,semua penyakit ada penawarnya insyaAllah.semuga success..

azhar aziz berkata...

Elham,

azhar aziz here. My prayer for your speedy recovery from far and high above.

Seoul, Korea

kembara kelana berkata...

elham hasan...
selain satu batch, elham jugak satu daerah dgn aku...slow and steady...penyayang dan suka kepada keamanan...aku doakan ko cepat sehat ham...apapun dugaan tuhan kita kena terima sebab kita ni hambanya...take care bro...aku doakan ko cepat sembuh