Isnin, 1 November 2010

Abu Bakar Ali - 5E2 1978

Jumaat lepas terserempak dengan Hj. Yahya Selamat kat Batu Pahat semasa dia melintas jalan sedangkan aku dalam kereta. Sempat juga jerit kat dia, lepas tu call dia ajak pergi ngeteh, maklumlah petang pukul 3.30. Dia janji akan call balik kerana lama ada urusan di bank.

Tunggu punya tunggu, aku pun teruskan perjalanan aku ke Seremban kerana SMSJ hantar kontinjen ragbi untuk kejohanan jemputan KGV Seremban & Sabtu pagi ada mesyuarat SAJOHA kat Kajang. Semasa dalam perjalanan antara Pagoh & Tangkak aku terima panggilan dari Hj. Yahya tetapi nombornya berlainan. Selepas bercakap dengan dia seketika aku bercakap dengan tuan punya telefon. Dia tak lain tak bukan Abu Bakar Ali, classmate aku budak Batu Pahat tu. Dia sekarang bertugas di pejabat pelajaran daerah Batu Pahat bersama2 Hj. Yahya kita. Kepada sesiapa yang ingin menghubungi Abu Bakar, silakan : 019 723 4153

1 ulasan:

AHI berkata...

Yahya duk BP dr ujung 80an n awal 90an selalu jumpa, pastu aku pindah dr BP dh x jumpa. Nampak kt blog usop ingat d Shah Alam. Rupanya masih BP.