Ahad, 9 Mei 2010

Majlis Perkahwinan



Kami dengan twin adik


kami dengan twin kaklong


Kami berempat, Aini, Aku dan Norlida. Yang berdiri Hafizah, tuan rumah.


Norela (Norin) dan Norlila

8 May 2010, Hafizah Awang, kawan kita dari 5E1 1978, telah selamat menerima 2 orang menantu sekali gus untuk anak kembar perempuannya. Aku telah menghadiri majlis tersebut. Di sana aku sempat berjumpa dengan kawan kita yg lain seperti Norela Md Shah ( Norin), Azida Aziz, Aini Saleho dan Norlida Md Ali. Dengan Norlila Samad tak sempat nak jumpa. Geng lelaki yang aku tau cuma Mimbar je yang called aku, dia datang awal.Aku sempat berposing dgn Aini dan Norlida. Azida dan Norin dah balik lebih awal sebab mereka dah sampai awal.

7 ulasan:

bong berkata...

Tahniah untuk Hafizah

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pakroslan berkata...

Salam Hafiza,
tahniah untuk awak dan suami awak serta anak2 awak..

Tanpa Nama berkata...

Tuan rumah Yahya Selamat ke?

fati berkata...

Anonymous,
Bukan Yahya Selamat yg jadi tuan rumah pengantin ni tapi classmate yahya selamat n wife dia...

bong berkata...

mACAMANA BOLEH PEGI SAMPAI KE YAHYA SELAMAT CERITA PUN RUMAH HAFIZAH

Azida berkata...

salam. Seronok dapat jumpa kekawan... Norlida tu lambat sangat sampai....tak sempat nak jumpa. Walau apapun gembira sangat tengok Norlila sihat....