Khamis, 29 April 2010

Sumbangan Untuk Majlis Makan Malam Amal SAJOHA

Susunatur & harga meja adalah saperti di bawah. Untuk batch 78 sila hubungi Dr. Shaari Yusof untuk membuat sumbangan. Tujuan majlis adalah untuk dana pembesaran surau SMSJ & naiktaraf ke mesjid.



Tarikh Majlis : 28/05/2010 (Jumaat)
Masa: 8.00 mlam
Tempat: Dewan Perdana FELDA, Jalan Maktab,
off Jalan Semarak, Kuala Lumpur.

Kepada yang tidak dapat hadir ke majlis tetapi ingin menyumbang adalah juga dialu-alukan.
Sila hubungi:

Dr. Shaari Yusof:

email - shari@fkm.utm.my

Tel: 019 7310725

Confirmed contributors:-

1. Sha'ri Mohd Yusof (hadir)
2. Shamsudin Md Dom (hadir)
3. Fadilah Yahya (hadir)
4. Said Ahmad (hadir)
5. ???
6. ???
7. ???
8. ???
9. ???
10.??????

5 ulasan:

sha'ri berkata...

hai takde respon. sibok kot semua. aku nak booking meja no 78

kembara kelana berkata...

aku nak pi...fulus tak dak...so, aku doakan saja semoga semua berjalan lancar dan tercapai matlamat...aku tau aku jauh..

Tanpa Nama berkata...

Kepada yang tak dapat hadir, jika menyumbang / menderma rasanya tiada halangan kot.
Masih dapat pahala.

sha'ri berkata...

Aku belanja kau
usop datang lah

Tanpa Nama berkata...

salam, batch 78 nampaknya tak banyak sambutan, why??? Batch 79 hampir 30 orang. 80 pun sama. Masih ada masa untuk kempen last minit untuk join. Jom la! usop, sukimin, bagio, semua le.