Isnin, 26 April 2010

KAWAN KITA DITIMPA MUSIBAH

Aku dapat call dari Nasaruddin Md Rawi..
Beliau dapat email berikut...

Dari FB Buang, gambar Sam dan Shahilon,
Shahilon beritahu:

Senior SMSJ kita, Noraini Samin (Guru Cemerlang Biologi di SM Sains Muar) ditimpa musibah-kebakaran rumah, tinggal sehelai sepinggang.

*** kalau tak silap Lina, nie senior kita SPM78...***
sesiapa yang berhampiran boleh la datang ziarah...sedihnya. ..


Aku cadangka sesiapa yang pakar IT buatkan account kat Blog ni, kita buat tabung untuk membantu...tolong!

4 ulasan:

fati berkata...

Bar, aku dah dapat called Noraini dan bercakap dgn dia. Aku ada jugak sms kat kekawan lain, Roslan pun dah dpt cakap dgn noraini.... sian dia. Elok jugak kalau buat tabung bantuan untuk Noraini. Sekarang ni noraini masih bercuti dan menumpang di rumah abangnya.

pakroslan berkata...

salam,
Aku cadang Fatimah atau Said jd 'kepala'. Kalau ok, mohon Said n Fatimah setuju n kasi acc sekali. Bayangkan Noraini kehilangan rumah dan isinya dlm sekelip mata.

Tanpa Nama berkata...

buat account camne tu abg mim, klu2 teja blh membantu. ym teja ok!

fati berkata...

Bar, tadi aku called Kamisan. dia dah pi jengok Noraini. Aku dah citer pasal kita nak buat tabung utk bantu Noraini. Pas tu aku tanya kalau boleh guna akaun dia saja sbb dia mudah nak jumpa Noraini. Dan Kamisan setuju. Nanti dia akan entrikan no akaun nya di blog ni dan juga FB.