Selasa, 1 Disember 2009

MG di Rumah Arbakariya Arif

Mini Gathering ini diinisiatifkan oleh Mohd. Khir apabila Shukri Mutamim datang ke KL untuk berkursus. Dengan bantuan boss MG si Said Ahmad, maka semua diwar-warkan untuk hadir melalui kiriman emel dan SMS selain undangan melalui panggilan telefon oleh Bakariya sendiri.






Yang hadir Shukri Mutamim, Said Bakar, Mohd. Noor, Said Ahmad, Noorsham, Mohd. Khir, Syed Mohamad, Jamalulail, Fuad, Yusof, Sha'ri, Sukimin, Member dan tuan rumah Arbakariya Yusof, Noorsham, Said Bakar, Fuad, Syed Mohamad dan Shukri Mutamim

Shukri, Said Bakar, Said Mohamad, Noosham, Fuad, Member dan Yusof

8 ulasan:

mohd noor berkata...

Salam, Ucapan banyak2 tima kacih kpd tuan rumah Prof Arbakariah kerana telah menjayakan MG kali ini Jumpa lagi di MG akan dtg di Tg Malim pula.......

Sukimin berkata...

Bar...kau jangan cari pasal lagi. Aritu dah kena dengan si roslan pun masih tak serik-serik. Ke ini strategi kau pancing si Teja tu? Hehe jangan marah

kembara kelana berkata...

sambil memuji diri sendiri kau mengutuk aku yer wak...kurang asam punya wak mimbar...sejak akhir akhir ni aku nengok bukan main menggatal kau wak yer...fatie....!!!! ada lada tak kat dapur kau tu...mintak sikit.

fati berkata...

hahahaa..... aku baru tersilap beli sos lada hitam banyak kat dapur aku....tu boleh tak Sop?

Noorsham berkata...

Salam semua,

Pertama skali aku nak ucapkan jutaaan terimakasih pada Bak(Arbakariya) diatas kesudian beliau menghos kami utk mg kali ni. Walaupun agak last minute namun beliau telah membuat persediaan yg sgt sedap dn hebat...kenyang perut aku dan kwn2 yg lain. Aku kira usop bape round agaknya dia pusing meja mkn tu...sbb dia sanggup tak makan kat hotel yg dia hadiri utk kursus di kl. Terimakasih juga pada isteri dan kluarga beliau yg telah bersusah payah membuat persediaan yg sgt sedap tu.

Aku lama tak jmpa Syed Bakar, Jamalullail dan Fuad. Aku rasa sejak sekolah dulu (aku tak ingat kalau dorg dtg masa reunion tahun lps)...hai dah tua2 ni slalu lupa...hehehe. Aku berbual dgn Fuad yg pernah sebilik dgn aku tp tak bape ingat citer2 lama.

Apapun tmksh semua...Sukimin, amacam minum goji mlm tu..ada bagus tak kesan sbb kau kena balik awal nampak...hehehe

Tanpa Nama berkata...

whoaa, prjumpaan kwn2 lama... best tuu... saje aku tunggu entry ni, psl aku mmg nk tgk wajah2 yg aku suke nk tgk trutama yg butang no 4 tk leh kancing tu... hehehe.

abg mim, tq mengingatkan teja. agak2 time mkn tu igt teja tk ye? huhuhu...

kembara kelana berkata...

sekali lagi wak mimbar nak kena lada jari..sebab nulis menda yang pedas, habis kau nak bagi kimin jer ke..aku kena bagi jugak wak...kau jangan bagi bong sebab dia orang angkat berat...

bong berkata...

Wak, Kimin kalau sebut Teja kenapa ye Usop selalu tersedak. Aku rasa Usop dah kena sawan le Wak Bar.