Isnin, 28 Disember 2009

MG di rumah Zaiha

jejaka m2: dari kiri, jamil sein, sarian, kamisan, jastan, zainuddin dan baharudin

bersama pasangan masing-masing, kecuali aku dan zaiha.
kamisan dan zainuddin tak bawa isteri....
classmate lama.....

sedang seronok bersembang
makanan pun sedap...terima kasih tuan rumah

kami tengah mengutuk pakroslan....
( yg tak dapat hadir sama, tapi dia yg pulun nak buat MG ni....hehehe )


Pada 25 Dec lepas, satu MG telah dapat di adakan di rumah sahabat kita Zaiha Arifin di Tmn Austin Perdana, JB. Aku yang kebetulan memang kena turun ke JB kerana untuk meraikan majlis bertandang di Pontian pada 26 Dec telah dapat turut serta..... alhamdulillah, dapatlah aku berjumpa kembali dengan classmate aku Sarian dan Jastan yang takda semasa reunion kali pertama di Kluang dulu.
Pakroslan...... dimana kamu?

11 ulasan:

mohd tumiran berkata...

Alhamdulillah... semua kelihatan sihat dan ceria belaka... cuma aku teringat sahabat kita ...Allahyarham RAFIE SOHOD yg tlh pergi dulu. Se kg dn sekereta dgn ku daftar ting 1 Di MSAB JB th 74.
Tragisnya... Ketika itu dia di th 1 UTM..cuti semester ..pergi memancing di kelong pantai Sg Lurus Senggarang,B Pahat. Beliau mati lemas ktika cuba berenang pulang ke pantai...Aku kenali dia sbg anak yg solleh.. tidak tinggal solat.
Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya...
Salam

kembara kelana berkata...

tahniah 5m2 terutama penggeraknya, tuan rumah dan yang dapat hadir...kira ramai jugak tu....aku tau last minit...nak datang, takut sesat jalan kat JB...apapun...MG akan ada lagi kan....

Azida berkata...

salam. Tahniah kekawan... seronok nampaknya. harap dapat berkekalan siratulrahim yang dibina...

hafizah berkata...

Seronok Nampak!!!Bagus3. Zaiha bila nak datang Shah Alam??

bong berkata...

Aku sebenonya pun xtau, ari ni dpt tau dr Bagio master mind kau yg xhadir, cuba cari aku tapi malang waktu tu phone aku masuk air, cuti lak tu.Kau orang patut belasah Bagio tu.Ha...Ha...Ha...

fati berkata...

Bong, aku teringin gak nak belasah dia...apakan daya tangan tak sampai.....hahahaha.
Tapi kalau aku sorang rasanya tak berani jugak....kalau ada G, Bibah, Zie, Rohana, Bakyah semua.... best jugak ek..... sesekali belasah dia, sbb masa sekolah dulu , dia tak bagi chance langsung kat kami....hehehehe

asri berkata...

Walaupun sePontian dengan Sarian last jumpa dia di Super Market Maslee. Bila ye? Tahniah untuk Fati kerana dapat menantu.

fati berkata...

Terima kasih bro Asri... Sarian ni kami tak jumpa sejak lepas SPM dulu, dan masa kami buat form 6 dengar citer dia kawin....so dia adalah di antara kekawan kami yg kawin awal, dah ada cucu rasanya.....
Sorang lagi classmate saya, Razak Maharani, katanya ada berdekatan dgn JPJ Pontian...., tak sempat nak cari ari tu....

Zaiha berkata...

Salam,
terima kasih pada kekawan yang hadir. MG ni idea last minit, sebab tu tak dapat nak inform ramai., mana yang tak dapat jemputan tu sorry le ....lain kali kita plan awal2 dan cari tarikh yang sesuai. Oops, kalau plan awal selalu tak menjadi pulak. Aku gembira sangat macam orang dapat menantu pulak hari tu...Ada ke yang berkenan dengan anak perempuan aku tu... he..he..he

pakroslan berkata...

Salam Fatimah,
rasanya aku bersyukur kalau team kau nak belasah aku... rasanya macam dapat lailatul kadar aja..
Salam Zaiha,
Aku tak de masalah bermenantukan anak kau tapi ada masalah sikit berbesankan kau...

bong berkata...

Betul Wak Bar, aku pu rasa mcm tu juga. Apa pun Tahniah!