Ahad, 13 Disember 2009

GENAP SETAHUN KITA BER RE UNION

Hari ini 131209 dah genap setahun kita ber reunion..Yang berada di Lembah Kelang dan kawasan yang sewaktu dengannya berjumpa di Majlis Perkahwinan anak sulung Abg Rosli & Fatimah di Tanjung Malim.

Mungkin yang di Selatan...berjumpa di rumah Habibah..

Sehingga jam 3 petang tadi batch SPM/MCE yang hadir adalah aku, Usop, Wak Jan, Zainuddin (Gajah), Mohd Nor, Md Khir, Norin, Azhar (Baby), Alimah dan Sukimin.

Aku tak bawak kamera, jadi aku tak de foto. Sapa-sapa ada foto terutamannya Md Khir...sila masukan foto.

1 ulasan:

mohdkhirmatnor berkata...

Kawan2, sila tengok fb aku. Atau Usop tolong masukkan dalam blog.Bab tu aku tak cekap lagi.
Usop,
pergi farmasi ambil limotil ubat ceret beret dan buscopan untuk mulas2. ambil 2 kali dlm 4 jam, insyaAllah ok.