Sabtu, 31 Oktober 2009

Lama Tak Posting

Dah lama juga tak posting & upload gambar2 kat blog nie. Almaklumlah asyik ada program aje. Lepas hari raya banyak pulak program2 yang kena buat. Maaf kepada semua kerana kurang respon kepada posting yang lepas2.
Fati minta maaf banyak2 kerana tak dapat hadir majlis awak tu nanti sebab saya berada di Pulau Sipadan masa tu. Insya Allah lepas daripada tarikh majlis tu mungkin saya akan ziarah awak sekeluarga di Tanjung Malim. Antara foto yang sempat diupload:-

Majlis Open House Raya Aidil Fitri rumah Azida

Dengan isteri di Puteri Harbour Kota Iskandar, Johor.

Program di Pulau Tinggi, Mersing

Sop, Mim, Bong, Bag, Fati, Teja, G, Azida, Sal dan lain2 keep up the good works in order to make this blog alive. Really appreciate kau orang punya masa & kerajinan untuk buat posting.
Ada masa akan post lagi gambar2.

5 ulasan:

pakroslan berkata...

Salam said,
kalau tahun lepas kau raya rumah aku pukul 11malam tahun ni pukul 12malam pulak. Daripada sekolah dulu kau memang suka kacau org tidur tapi waktu aku practical kat mersing tahun 1983, kau lah yg byk tolong aku.. tq brother

bong berkata...

Salam Said, aku sebenarnya bila rajin dgn blog ni kurang le keluar mlm. Isteri aku pun lega le sikit.

Tanpa Nama berkata...

fuyooo, couple gamba tgh tu romantik giler arr... jeles aku

fati berkata...

Takpe lah Said....lain kali, bila-bila boleh dtg...
Teja, couple tu pun senior dgn junior gak masa kat sekolah dulu ni, dah tu laa ni sorang dok kat utara sorg lagi dok selatan, sbb tu bila jumpa romantik jer....heheheh

Tanpa Nama berkata...

oic, patut le melekap gitew... hehe, best je tgk pasangan2 romantik nih...

klu dok dekat2 blh praktik jugak kn... nnt cik abang xde la rasa trsisih... kesian dia.

cik abg pun camtu jugak... baru fair & square... hehe