Jumaat, 30 Oktober 2009

MESYUARAT CADANGAN PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN SURAU SMSJ DAN RAYUAN DERMA

Pada 29 Oktober 2009 Jawatankuasa Pembinaan Bangunan Tambahan Surau (JPBTS) telah menjemput aku menghadiri satu mesyuarat di Pejabat Perunding NSJ. NSJ dimiliki oleh Tuan Hj Ir Nasarudin.. Bin..aku tak pasti Mohd Rawi atau Rahmat..konfius aku..

Pertamanya bagi pihak jawatankuasa mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kerana sanggup menerima kehadiran jawatankuasa ini.

Tujuan mesyuarat adalah untuk menetapkan dan membuat keputusan dan membekalkan maklumat diperlukan kepada guru SMSJ (Pengetua) untuk dikemukakan ke Kementerian Pelajaran bagi mendapatkan kebenaran membina tambahan bangunan surau.

Yang hadir dalam mesyuarat ni adalah Abg Ramly Abu Bakar, Kak Noryn, Abg Alimor, Saiful Yazan, Jailani Jasmani, Nasarudin dan aku.

ADA SATU PERMINTAAN AKU, MOHON KAWAN-KAWAN TERUTAMANYA EX-SMSJ MENGHULURKAN DERMA UNTUK PEMBIAYAAN PEMBINAAN INI.
UNTUK MENDERMA SILA LAWAT BLOG ALIMOR UNTUK NO AKAUN.

Menurut Kak Noryn, dana yang sudah terkumpul setakat ini hanya RM80K++ sahaja. Jangka budget diperlukan dalam RM300K.


Perbincangan sedang berjalan


Perbincangan yang ni lebih serious


Puhh...yang lagi la serious!!


Masing-masing dengan kepakaran masing-masing.


Nas tu asyik tutup mulut je..gaya orang korporat!!



Kesihannya Abg Alimor..mencari jalan merealisasikan impian sambungan surau smsj


Keputusan dan sasaran


Lepas mesyuarat kami minum kat kopitiam



Lambat lak sebis kopitiam la

Sekali lagi aku bagi pihak Jawatankuasa memohon derma untuk membina bangunan sambungan surau SMSJ dimana masa kita dulu tak ada orang yang buat untuk kita dan sekarang kita buatkan untuk adik-adik kita di sana semuga ianya menjadi pembimbing ketika kita melintasi "Titian" itu, Insyallah.

3 ulasan:

kembara kelana berkata...

tahniah semua....wak mimbar aku bangga dgn kau..

pakroslan berkata...

salam pengail, kirim salam aku untuk team kau. Rasanya tak semua org dapat kerja yg mulia ini..

bong berkata...

Wak Bar, teruskan is a good job. Saham untuk akhirat