Jumaat, 30 Oktober 2009

andaiku tahu



ANDAIKU TAHU - UNGU

Andaiku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

Andaiku tahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut
Akan semua dosa-dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Andaiku tahu
MalaikatMu kn menjemputku
Izinkan aku
Mengucap kata taubat padaMu

Aku takut
Akan semua dosa-dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku
Dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertaubat padaMu

Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga
Tak pantas di syurga

Andaiku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku
Mengucap kata taubat padaMu

Aku takut
Akan semua dosa-dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku
Dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertaubat padaMu

7 ulasan:

pakroslan berkata...

Salam Azida,
pergh... teringat masa kat indon..

kembara kelana berkata...

ganas kau ni jida...sesekali entri..syahdu tu...terima kasih entri ke dalam blog.

bong berkata...

Azida,
Andai kutahu
kau begitu halus hati
Dari dulu aku cuba pikat kau

Andai kutahu
apa yg akan berlaku
Dari dulu aku tidak buat nakal

Azida berkata...

Salam. Hahaha.... sori aku bsuy sangat kebelakangan ni... Sebenarnya nak masukkan lagunya sekali ... tapi tak pandai.... ada boleh bantu... bukan video... lagu aje....

kembara kelana berkata...

senang je tu jida
kau pergi kat web site ni...
http://www.mixpod.com/login.php
kau study...masukkan email kau, lepas tu kau jadi members...pas tu kau cari menu create new list....dan seterusnya...pandai pandailah kau explore kat situ..kau kan budak sains

kembara kelana berkata...

azida...
aku dah masukkan lagu kau tu

Azida berkata...

Salam. TQ Usop. Aku akan berangkat 14hb jam 11.55 mlm.