Isnin, 25 Mei 2009

Ulangtahun Perkahwinan

Salam kpd kwn2 yg dikasihi,

Baru teringat dan saje nak bgtau jer...yg hari ni adalah ulangtahun perkahwinan saya yg ke 28! Syukur alhamdulillah...semoga kawan2 mendoakan saya sekeluarga. Sekembalinya saya dan isteri dari KK, kami terus ke KL sbb besan kami mengadakan majlis perkahwinan anaknya yg sulung(kakak pada menantu saya) dan juga mengadakan majlis cukur jambul skali.

Ni adalah gambar cucu kami yg dah hampir masuk 4 bulan...dan sekarang ni ada dirumah kami di Sg. Petani...yeah2! sbb ayah dia ada kerja kat utara ni. Lagipun, menantu kami takder kat Mesia ni kerana bekerja di Libya! Jadi kami gembira jer dpt amik n jaga dia di sini. Kalau tak, asyik keluarga belah menantu jer yg jaga dia...tak ci!



10 ulasan:

kembara kelana berkata...

hello budak kecik, panggil pak cik tok itam tau, dah besaq hang tak teguq aku hang jaga na...
syam
comelnya sham...aku terasa nak main2 dgn budak kecik, kilang dah tutup, kena nunggu cucu jugaklah dua tiga tahun lagi ni...hang memang juara

Noorsham berkata...

tulah pasal sop...aku ni dgn isteri, sejak kahwin dulu, tak putus2 dgn ada baby kat rumah. Laa ni, tinggal 4 org kat rumah dan sume dah besaq!...mmg rindulah nak pegang baby. Jadi bila dpt cucu ni...memang bestlah...nanti, tak hbs2 dgn cucu2 kat rumah plak...hehehe.

Smlm dah lama tak masuk kedai baby n beli barang2 baby, aku pi lah dgn org umah aku sbb nak cari baby bathtub utk mandikan cucu...terkenang masa2 dulu...hehehe...

norlilasamad berkata...

Congratulations on your 28th. wedding anniversary!
Kalah saya, baru 25th.sama mcm TV3.
Wah, cucu Tuk Sham ni nanti dah besar mesti handsome mcm atuknya.
Memang la.Bila anak2 dh besar ni kdg2 tu rasa sunyi juge kat rumah. Mujurlah saya ada sorang boy berumur 9 tahun tu. Letih juge layan kerenah lasaknye...

fati berkata...

Selamat Ulang tahun perkahwinan yg ke 28....semoga semakin bahagia dengan kehadiran cucu (kalau cucu perempuan?...cepat kau dapat cicit pulak sham! heheheh)

Noorsham berkata...

Fati, cucu aku ni lelaki, nama dia Emir Faiz. Tp rupa dia byk ikut mak dia..tu yg mungkin nampak mcm perempuan skit. Lagipun orang kata kalau anak lelaki ikut rupa mak dia...sejuk skit. Ntah, aku pun tak brapa faham apa maksudnya yg sebenar...hehehe...ada sape2 bole explain skit...

Unknown berkata...

Noorsham, Tahniah tuan. Semoga bahagia disamping cucuanda.

Said Ahmad berkata...

Sham,

Selamat ulang tahun perkahwinan.
Aku memang bangga sebab cucu kau menambahkan lagi kekuatan Manchester United. Sorry dia bukan sebelah Arsenal.

Way to go MU, third cup this coming wednesday. Sukimin mana kau? Pagi kkamis ni jangan lupa MU vs. Barca.

Noorsham berkata...

Thanks everyone for the kind wishes. Said, apa aku bole buat...sbb bapak dia support MU, buat masa ni cucu aku 'terpaksalah' ikut bapak dia walaupun dia tahu apa2 lagi. Tapi aku rasa bila dia dah besar nanti, insyaallah dia akan ikut atuk dia support Arsenal...yeah...yeah...hehe

Utk hari Rabu ni...aku mcm biasa akan support Theirry Henrylah...way to go Barca...

sha'ri berkata...

Tahniah and may Allah bless you and your family. Biasa masa nikah kita doakan 'moga bahagia hingga ke anak cucu'. It looks like you have achieved that wish/doa. Congrats again.

Bila nak mai rumah aku kat Kjg ni?

hafizah berkata...

Salam, Norsham. Tahniah on yr 28th anniversary!!!
Amboi! Cucu hang hengsem. Tembamnye!Cubit sikit pipi dia.