Ahad, 3 Mei 2009

Jumpa Senior Rozman Hussin


22 April 2009 yang lalu, aku terjumpa Rozman Hussin (senior kita setahun) di Alamanda. Dia merupakan seorang bisnesman (syarikatnya Digi City) dan pejabatnya kat Melaka. Bisnes dia tertumpu pada bidang ICT. Sungguhpun dia merupakan seorang usahawan yang berjaya, sikap tidak sombong dan murah hati dia amat aku kagumi. Selepas dia habis SPM pada tahun 1977, aku tak pernah jumpa dia sampailah sekitar tahun 2006. Masa tu aku kat Sunway Pyramid dan sedang berbincang dengan kawan aku Mejar Mohamed Khamis. Rupa-rupanya dia ni pun member kepada Mejar tu juga. Lepas dari tu aku ada jumpa dia sekali lagi masa Kementerian Pelajaran anjurkan Pameran ICT di Melaka pada tahun 2007.

Kalau kau orang nak no hp atau emel dia bolehlah hubungi aku.

Tiada ulasan: