Jumaat, 1 Mei 2009

duty roster

kawan kawan
salam sejahtera dan selamat bercuti...bagi yang mencari wang....ini adalah masa bercuti , bagi yang wang berkerja untuk dia...tiada cuti. Waktu nilah dia kena melihat bagaimana wang bekerja untuk dia...tak kisahlah...

aku teringat masa kat kelas dulu ada dipanggil duty roster...jadual bertugas harian...masa ni best jugak...aku bukan saja hafala jadual harian untuk kelas aku tapi jugak jadual kelas lain..kelas e dan kelas m2 malah kelas junior...sebab budak perempuan yang duty tu biasanya datang awal..
kalau masa sidia duty..aku pun datang awal sikit....kata orang ..eh bertemu secara tak sengajalah kan...taktik kuno masa tu...zaman 70an punya taktik....rupanya bukan aku sorang...ramai jugak macam tu terutama yang ada ...cinta gelap...hahahaha

blog ni juga perlu ada giliran menulis...oklah..macam ni..aku cadangkan
minggu 1 setiap bulan - 5m1,
minggu 2 - 5m2,
minggu 3 - 5e1,
dan minggu 4 - 5e2.

Bukanlah arahan...bukan aku letak letak...aku sangat berharap agar kawan kawan sama sama cerita....in english pun ok...agar kita memeriahkan lagi blog kita...ok...please....aku pun nak rehat jugak wahai kawan kawan....aku pun ada kerja jugak...namun dalam masa yang sama aku bukanlah ketua kelas..head boy tetap pada shaari yusof...

terserahlah.
hanya cadangan agar berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...

salam...aku tau aku jauh

salam

6 ulasan:

fati berkata...

5m2 minggu ke 2......og, imah, iss, aini, zaiha, kamisan, jamil sein...amacam, sambut cabaran usop tu. Kau orang bantai aje tulis, tak pun kau orang forwardkan ajelah mana-mana artikel yg best-best, jangan bagi malu aku...heheheeh

kembara kelana berkata...

sukimiin, mimbar, mat khir mat nor...kau jangan bagi malu 5m1...ingat bang minggu pertama..kimin ada banyak gambar dia upload pun dah seattle...mimbar dengan ikan nya...beres...md khir lagilah banyak gambar..dia memang kerja rtm...jangan kalah dengan kelas 5m2 tu...

sha'ri berkata...

betul jugak cakap kau sop, aku sokong cadangan kau. Tiap minggu satu kelas satu topic. OK Hafizah start with you this May..... I dah baca blog u, banyak boleh kongsi... Atau Noorsham kot, kau kerja tak ada kan Syam; tolong lah hiburkan hati kekawan nie. Jangan marah....

asri berkata...

Dulu masa kau tulis pening kepala nak tulis dalam blog kau, aku terfikir juga nak bagi pandangan supaya buat giliran menulis dalam blog tu. Kalau cadangan tu, kena ada pencadang dan penyokong. Bagus lah tu Sup. Baut masa ini SMSJ77 CONNEXION buat santai2 dululah.

Oh ye! Hubby fati, Brader Rosli tu yang SMSJ rugby player tu ke? Kalau ia samapikan salam saya pada dia. Dah lama tak jumpa dia.

kembara kelana berkata...

haah...rugby player yang lari macam lipas kudung tu...sekarang prof dr kat upsi...

hafizah berkata...

Sorry ye brader,sister semua. Slow,slow le saya ni. Org dah citer macam2, saya baru ni dapat bukak blog. Busy la. Abg saya dari BP sekeluarga datang. So, kami organise mg juga le. Adek beradek pun kalau tak jemput datang rumah susah nak jumpa. Betul tak?

Saya setuju benor tu. Kita ramai2 meriahkan blog ni.Bagus cadangan awak tu. Tapi, saya ni tak le berapa cerdek sangat hal2 computer ni. Dah pencen lama, outdated lah sikit skillnye.