Sabtu, 11 April 2009

Salam Bahagia

Kami mengucapkan
selamat menyambut ulang tahun ke 48
kepada sahabat kita

JASTAN BIN INAS (5M2)

pada 11 April 2009

dengan ucapan
semoga panjang umur,
dimurahkan rezeki,
jauh dari mara bahaya, dan
berbahagia hidup di dunia dan di akhirat.

dari kami kawan2mu SPM/MCE batch 1978

5 ulasan:

fati berkata...

Happy Birthday Jastan.... tak taulah awak ingat lagi kat kita ke tidak. Norahmad pun dah tak ingat lagi kat saya......kesian saya kan!

kembara kelana berkata...

spiker volleyball...jastan kastam inas...ada lelong kastam tak? semoga kau berbahgia...jalan lah ke rompin...ada pejabat kastam baru di sini..semoga kau posting kat sini senang kita main volleyball

Idalara berkata...

salam..walaupun saya masih tak mengenali siapa sdr jastan..namun saya tetap mahu mengucapkan selamat panjang umur..muga dirahmati dan berbahagia dunia dan akhirat pastinya...amin.

Azida berkata...

Salam Jastan... Selamat hari lahir... Kau dah lama leje kastam... Masa aku posting kat kastam...tak pernah kita tahu kekawan ada bersama... Aku kat kastam HQ dari 1987 hingga 1993 di CDN dan di SAD pada tahun 2004

Alimor Sipon berkata...

Masa aku kat JB dulu dulu, nampak Jastan ketuk-ketuk lori tanker nak check kalau ada smuggle apa-apa. Tapi takkan ketuk lori lagi. Anyway, selamat hari jadi Jastan.

Azida,
Kamu kenal tak pegawai Kastam Dr. Md. Norhayati? Your senior tu ...my batch 77. Sekarang dia dah quit dan jadi lecturer di Melaka.