Selasa, 31 Mac 2009

Happy Birthday

Kami mengucapkan
Selamat menyambut Ualang Tahun Kelahiran yg ke 48
kepada sahabat kita

AZIDA AZIZ ( 5E2)

pada 31 Mac 2009

dengan ucapan
semoga panjang umur,
dimurahkan rezeki,
jauh dari mara bahaya
dan berbahagia di dunia dan di akhirat


drpd : kami sahabatmu SPM/MCE batch 1978

11 ulasan:

sha'ri berkata...

Azida, Selamat Hari Lahir ke 48. Moga Panjang Umur, Murah REzeki, dan Mencapai Kejayaan Dunia dan Akhirat. Dah beli kek ke belum? Kalau belum suruh suami tu belikan.

fati berkata...

Happy Birthday Jida.....senyap je...mana kau hilang ? Takkan PTK lagi kot...hehehe.

Azida berkata...

Salam. Terima kasih banyak2. Seronok juga bila usia dah meningkat ni... sebab dgn peningkatan usia (selain dari dekat denan panggilan Illahi) bertambah kematangan. Nombor aje meningkat... jiwa maasih muda hehehehe..

Shaari, terima kasih. Hubby beli hadian aje.. staf dah belikan kek..

Fati, PTK aku dah selesai, tapi sibuk dengan diri sendiri. Trima kasih kerana mengingati... Lama tak jengok blog... terlepas birthday kawan2

hafizah berkata...

Jida, Happy Belated Birthday!!! Sorry lambat bukak blog. Ari tu tengok list birthday kekawan dah pasang niat "Mesti nak ucap birthday awak" Sampai masanya tak sempat juga. So, dapat hadiah apa? Mesti special!

Azida berkata...

Salam. Ha, dah berusia ni tiada yang lebih special selain dari ucapan sayang. Tahun ni dapatlah hadiah bunga dari hubby... ok la kan? Niat I tu sama cam niat u, tapi bila sampai masa lupa juga tarikh bday kekawan.

Really miss U especially lepas PTK sebab bersama I ada Norhaya Hassan, Noraini Alias and Azmi Yazid..kekawan kita kat UiTM. Asyik cite nostalgia aje.. terutama Azmi tu.. U ingat dia tak?

hafizah berkata...

Saya ni ada penyakit lupa. Susah! Tak ingatlah Azmi. Dia yg kurus tinggi pakai cermin mata ke? Ari tu masa kemas nak pindah, jumpa year book kita ITM tu. Ni dah tak jumpa. Adalah kat dalam kotak mana.

Azida berkata...

Salam. Tak Azmi Yazid tu yang rendah-rendah dan kaki dia cacat sikit. Dia sambung ADIA. Kalau tgk rupa pasti U ingat.

Noorsham berkata...

Salam Azie, hepi belated birthday pada u n juga kwn2 yg lain. U punya birthday ni sama dgn anak i yg sulung...jd senanglah nak ingat nanti...hehe. Waah...dpt hadiah kata2 syg...mahal tu!

Apapun, saya doakan supaya Allah terus merahmati Azie serta keluarga dan ditambahkan iman dan amal. Ameen.

kembara kelana berkata...

maaf lewat tulis dalam ruangan ini untuk ucapkan tahniah pada kau..orang muo..selamat menyambut hari lahir yang ke 48 4 hari dari aku sekeluarga..tapi aku dah call dan sms kan.. orang tua tua kata ucap dengan mulut lagi afdal.

so
jelaslah kau dah tua azida..aku masih muda lagi hahahahaha

jangan marah sebab tak kesempatan untuk aku ke putrajaya dan sebagainya...nanti aku ke kl lagi nak beli laptop tak lama lagi...kut.

salam hormat

kembara kelana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Azida berkata...

Salam. Terima kasih Syam... tarikh bagus 31 ni.. sebab bday sultan kelantan 30 n 31,,,

Usop, terima kasih. Memang kau kawan sejati. Apa pun belum jodoh nak dapat sembang lama....Jangan luupa singgah Putrajaya.