Sabtu, 14 Mac 2009

CIKGU HJ ABD RAHMAN MANCING DI PORT KELANG

Cikgu Abd Rahman datang rumah aku. Dia datang dengan isteri pada 7 Mac 07. Hari tu juga aku ajak memancing. Memang gagah dia ni. Satu malam tekun tak tidor. Aku tidor.

Cikgu Abd Rahman jadi juragan masa pergi.


Juragan masa balik keesokannya.


Ni aje hasilnya.. camtulah nasib pemancing. Kadang-kadang ada lebih rezeki, dan kadang-kadang ni je.. tapi ada la kurau kecik tu dan anak jenahak.

Macamana pu aku puas dapat bersembang semalaman dengan Cikgu Abd Rahman.. Cikgu, jangan serik datang ke tempat saya ye..

1 ulasan:

Said Ahmad berkata...

Member,
kalau nak puas dapat ikan ikut aku pergi menyelam.
aku baru aje balik dari tioman dan redang.
sebab tu lama tak entry dalam blog ni.
hujung bulan ni aku akan ke tioman lagi, ingatkan nak ziarah sedara kita yang pernah tercampak ke tioman tu tapi rupa2nya sekejap aje dia kat sana. orang tioman tak suka dia kut??????
maaf sop bergurau je..........
tapi kalau ikut aku puas dapat tengok ikan aje, nak tangkap tu tak dapat nak menolonglah.
tshirt utk cikgu rahman aku masih belum sempat hantar.
masa entry ni pun aku kat kl. esok baru balik.
akan aku usahakan. InsyaAllah.