Khamis, 26 Mac 2009

Bila lagi nak buat MG?

Lama juga aku tak contribute dalam blog ni. Almaklumlah ada sikit sibuk sebab asyik ke pulau aje. Jomlah buat MG, kita jemput sekali senior/junior kita. Tak kiralah kat mana, Kl ke, JB ke, Sungei Petani ke, Rompin ke, mana-manalah.......................
Dua senior yang dapat terjah blog kita i.e Alimor Sipon dan Asri Ahmad ada telefon aku.Mereka semua begitu excited. Rasanya mereka ingin menjalinkan kembali silatulrahim yang telah terjalin lebih 30 tahun yang lalu.

Masa diving kat Tioman bulan Februari lepas

Kepada yang nak involve dengan "underwater diving" beritau aku, boleh aku uruskan program kursusnya. 1-3 April ni aku akan ke Tioman bawa student kolej ambil kursus menyelam. Mei nanti aku akan ke Pulau Perhentian & Redang, Terengganu dan Pulau Aur, Mersing. Jomlah joint sekali. Semoga kita semua dapat bertemu lagi.

3 ulasan:

Alimor Sipon berkata...

Said,

nak kursus underwater diving ni ada had umur ke? aku tak pernah cuba diving. Menyelam kat sungai masa kecik dulu adalah. Snorkeling sikit-sikit adalah kat Redang dulu. Diving gear macam mana?

pakroslan berkata...

Aneng Size gede?

Said Ahmad berkata...

Alimor,

Tak ada had umur utk ambil course diving. Diving gear akan disediakan semasa kursus. Theory & pool session buat kat darat je lepas tu baru buat open water diving kat pulau 3D/2N. Selalunya aku bawa student ke Tioman untuk open water.
Cost around RM 1,500 - 1,700-00.