Khamis, 26 Mac 2009

BERTEMU KEMBALI




Kepada semua rakan-rakan, aku mohon maaf kerana lama menyepi....tapi bukan 'hari nyepi' macam di Bali tu.........sibuk sikit bila dah mula kerja nie.


Beberapa minggu lepas aku dapat bertemu dengan rakan sekelas aku yang memang lama aku cari....ada tak sesiapa yang kenal dengan wajah ini?
geng-geng hoki mungkin dapat mengecam wajah nie....tapi aku mula-mula memang tak cam pun!!! Noor Ahmad Said. sama tak dengan masa sekolah dulu?
apa pun kita ucapkan takziah dan sedekahkan alfatihah kepada arwah bapa beliau kerana yang telah kembali kerahmatullah sehari sebelum aku jumpa dia.

2 ulasan:

fati berkata...

Aku dah berapa hari dok teringat kat kau gate...eh jgn perasan pulak.....hehehee bukan apa, aku tertanya-tanya kemanalah kau ni hilang, senyap aje!
Tahniah....kau dah jumpa Norahmad...
kalau kau tak beritau itu gambar Norahmad, tobat aku tak kenal!!
Kau dah kerja balik kat mana?
Boleh sms no. tel norahmad kat aku tak...nnt boleh lah aku kacau dia pulak....

kembara kelana berkata...

tel noramad, ada pada jamil sien, nor ahmad bertugas kat kemaman..mardi kemaman. yang uniknya hari jadi dia sama dengan hari jadi aku