Ahad, 25 Januari 2009

Melawat Dr. Sha'ri di KPMC, Kajang

Sha'ri di samping isteri dan anak bongsunya

Lokman dan Irfan - dah macam lama berkawan budak dua orang ni

Pagi tadi aku berkesempatan melawat Sha'ri di Bilik Berlian Kajang Plaza Medical Centre. Aku tahu mengenai kemasukan dia ke spital bila baca emel yang dikirim oleh Mohsien Sies. Terus aku kol Sha'ri dan bila confirm dia masih kat wad, aku terus SMS kepada beberapa orang rakan. Rupanya ramai juga rakan yang dah tahu tapi tak sempat nak masukkan dalam blog.

Sha'ri kata dia warded sejak hari Isnin. Masa tu keadaan dia memang teramat teruk tapi alhamdulillah semakin hari semakin pulih dan masa aku datang keadaan dia dah agak cergas. Dia kata mungkin kena gigit dengan nyamuk aedes tu masa menebas kat tepi rumah selepas balik dari kerja. Waktu pertukaran terang ke gelap tu kan waktu yang paling digemari oleh si aedes. So moral of the story...jangan menebas! Hehe gurau aje.

3 ulasan:

sha'ri berkata...

terima kasih pada semua . Min, terima kasih, hari ni discharge dan Alhamdulillah berkat doa kawan semua.

Azmanar berkata...

Salam Sha'ri,

Alhamdulillah. Berita kau dah semboh melegakan hati kami semua.

Semoga cubaan ini digantikan dengan pahala yang banyak, iman yang bertambah, tawakkal yang lebih kuat dan kefahaman yang lebih tinggi.

Said Ahmad berkata...

Shaari,

Maaf tak dapat melawat kau tempuhari.
1 Feb ni datanglah rumah Azida kat Serdang.
Aku akan hadir InsyaAllah.