Khamis, 29 Januari 2009

Ibu Pertama Di Dunia

Salam alaik,

Setelah lama tidak berada di ruangan web kerana kesibukan, kini saya berpeluang untuk berkongsi di Blog KenaliArabia. com dengan artikel bertajuk "IBU PERTAMA DI DUNIA".

Artikel ini menggambarkan bagaimana bandaraya Jeddah memberi kaitan istimewa di antara Sitti Hawa, Sayyidina Osman, Empayar Ottoman dan rakyat Malaysia zaman ini. Saya juga memuatkan beberapa foto yang mempaparkan suasana.

Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat pada pembaca.

5 ulasan:

sha'ri berkata...

Mann, aku seronok tengok blog anta. Tak sangka aku orang Arab pun rempit dan stuntman lagi teruk dari kita.

Azmanar berkata...

Salam alaik Sha'ri & Mimbar,

Terimakasih kerana membuat kunjungan ke blog.

Kita dengar pasal Arab banyak dari khabar angin. So aku ketengahkan yang nyata sebagai panduan.

Aku kena tangguh balik ke Malaysia sebab ada urusan baru yang urgent dan penting diselesaikan. Minggu depan mungkin kita jumpa.

Sukimin berkata...

Best tengok blog kau tu....

Said Ahmad berkata...

Man,
Minggu depan tu bila, kalau 08/02 kau balik M'sia nak sambut Thaipusam ke?
Tapi ok juga cuti panjang sampai hari Isnin. Aku tunggu kau di KL.
Kita buat MG mens only pulak.....
ok ke?

Azmanar berkata...

Hehehehe........ Thaipusam !!!

Bab Thaipusam ni, Isa Kahar terror.

Esok petang aku dapat jawapan dan aku beritahu tarikh sampai.