Selasa, 6 Januari 2009

Berjumpa dengan junior

Orang rumah ada buat appointment & meeting dengan seseorang hari ni. Dia kata bekas SMSJ punya budak, junior aku. Oleh kerana hari ini aku tak ada apa2 temujanji maka aku pun ikut sama.
Nama dia AB WAHAB MOHD TAIB 5M2 1979. Junior kita setahun.
Dia usahawan yang berjaya juga, Pengarah Urusan Johor Logistics Sdn. Bhd.

Dia menjalankan perniagaan lojistik & penghantaran dan berpengkalan di Pasir Gudang, Johor. Kepada yang ada urusan ekspot barangan ke luar negara bolehlah berurusan dengannya.

Kepada sesiapa yang mengenali dia & ingin berhubung ini maklumatnya:-

No. Tel:-
07 255 5393

07 251 1771
07 251 2175 (DL)
019 779 0526 (H/P)

E-mail :
jlogis@tm.net.my

wahab@epasa.com.my

1 ulasan:

Noorsham berkata...

Wahab, syabas! Way to go man...Skrg handicap kau bape? Mesti dah single ni. Nanti balik jb nak lawan dgn kau..tp kena bagi aku 5-5 stroke tau...sbb aku dah cedera mcm Harimau Kayu gak...hehehe...