Rabu, 7 Januari 2009

Anak Arab Comel & Daredevil

Salam alaik,

Anak-anak Arab memang comel. Tapi nakal mereka bukan main lagi. Kalau nakal campur berani, lagilah ligat jadinya. ( Teringat masa saya kecil-kecil dulu. Sakit kepala mak bapak saya.). Kat Saudi, bila anak-anak dah besar sikit, mainan utama mereka ialah kereta. Bila dapat kereta atau naik kereta, mereka jadi DAREDEVIL.

Kali ini, blog www.KenaliArabia.com, mempaparkan 2 video lagak ngeri oleh anak-anak Arab, nota memandu di Arabia, sewa kereta dan TIP AY KALAM ( bahasa Arab Pasar ) yang mudah belajar.

Semoga dapat memberi manfaat dan panduan kepada sahabat-sahabat semua.

2 ulasan:

rahman berkata...

Man

Comei sungguh anak2 arab ni. Sure ke man..tu bukan anak kau???

Azmanar berkata...

Salam Man,

Anak2 aku campuran 4 darah. Lagi lain Man. Aku dahlah Mujarab, bini aku Punjabi. Kau bayangkan macamana tu. Bagai nak kiamat rumah. Nasib baik Mak mereka ni garang. Masih boleh terkawal. hehehehe.

Usop dah jumpa sorang masa kita ziarah Mahaguru Silat Lian kat Kuantan.