Isnin, 15 Disember 2008

Zulkarnail Zakaria@an 2008(1e2 - 3e2)

Serba sedikit tentang diri saya.
Setelah keluar dari SMSJ 1976 - saya bersekolah di High School Muar sehingga MCE .
Kemudian MP Seri Kota Kuala Lumpur dari 1980-1982.
Mula bertugas sebagai guru di Kota Tinggi mulai 1982. Sekolah luar bandar yang tiada bekalan api dan air. Kemudian berpindah ke JB pada 1987. Dan sekarang mengajar di SK STAR 2 JB.
Ada 4 orang cahaya mata. 2 lelaki dan 2 perempuan.
Baru sahaja memperolehi ijazah pada ogos 2008.Dah tua baru dapat ijazah.

10 ulasan:

Azida berkata...

Salam. Post la gambar.. dah tak berapa ingat rupa camna... sori....

JunglePeople berkata...

Kita pasti ingat pd Zulkarnail sbb pernah satu dorm masa form 1 tak silap.
Masa tu gak kita ingat aktiviti sampingan yg digemari ialah "naik sheikh!!"...maka 'menurun'& 'bersilatlah' kawan2 kita tu..rioh gak kamar dibuatnya malam2 minggu!!! Tanyalah kwn kita Jamil Sien...eh ..tiba2je kenangan lalu menggamit jiwa...

Sukimin berkata...

azida, kalau nak nengok gambar dia, cuba skrol pada posting ra30y: 1312 pada gambar yang pertama tu tentang antara yang datang awal. Gambar dia yg tengah bual dgn member (kiri sekali).

ZULKARNAIL berkata...

harap sukimin dapat betulkan nama pada gambar kelas 5e2 yang ada pada blog. Nama saya tiada.Sebenarnya saya berada di antara said dan rahman mokhtar tetapi dalam dalam blog tulis nama rostam. Dan kalau tidak silap gambar itu ialah 3e2 bukan 5e2 kerana saya sudah keluar pada tingkatan 3.

terima kaseh.

ZULKARNAIL berkata...

harap sukimin dapat betulkan nama pada gambar kelas 5e2 yang ada pada blog. Nama saya tiada.Sebenarnya saya berada di antara said dan rahman mokhtar tetapi dalam dalam blog tulis nama rostam. Dan kalau tidak silap gambar itu ialah 3e2 bukan 5e2 kerana saya sudah keluar pada tingkatan 3.

terima kaseh.

Noorsham berkata...

an,

gambo tu memang gambo 5e2 n antara said dgn rahman mokhtar tu mmg rostam. Kau pun dah mcmana rupa kau dulu nampaknya...hehehe...takkan dah tua sgt bro...jgn mare..

ZULKARNAIL berkata...

sham,

betul sham.Gambar tu memang aku tak ada didalamnya. Tapi tak apa la aku sangat hargai all of you still remember me.

i still remember i used to cycle to ur house in jalan near tanjung to play expensive toys that u have when i was in primary school.Those memories still lingers in my mind and i really treasure it very much.

ZULKARNAIL berkata...

jungle people,

Maaf kerana x dapat tumpangkan kau balik ke JB masa RA1312. Aku pun masih ingat masa kita di dorm semasa tingkatan 1.
Those were the days and good memories.

tq

JunglePeople berkata...

an, u tersalah orang ke ni? kita x ada masa 1312 tu..tapi semangat kita sgt berkobar2 nak ke Kluang jugak..mungkin yg nak tumpang tu memang kita kan!!!he he..jgn pandang belakang....
apapun, hope to see u one day...i use to travel to KL - well actually sekali sekala je..
last Aug i was in N9 for 6 days..and i didnt know that Razif(Atok) was so closeby!!tapikan masa tu kita x tahu lagi contact/no.fon kekawan. Kita doakan semoga Zul& family sentiasa berada di dalam Rahmat & KeampunanNya..salam dr JunglePeople aka sulaiman mohd asri - KK sabah.

ZULKARNAIL berkata...

Jungle People,

It's correct. I memang tersalah orang. Noorsham called me and explain who u are. Actually I thought u are Lan Baggio. He wanted me to give him a lift back to JB on that day and he was telling stories about his work in Kalimantan Indonesia. So i thaught he was jungle people.

I do remember u .Charmange from KK.There are only 2 of u from Sabah.One is affendi and the other one is u.

Anyway salam to u and family. Zul JB