Selasa, 16 Disember 2008

Usaha untuk mencari kawan2

Salam semua,

Alhamdulillah, bersyukur kita kepada Allah kerana telah dpt mempertemukan kita semua semula selepas 30 tahun berpisah. Walaupun saya ada kerap berjumpa beberapa kwn2 lama seperti Said, Shari, Sudin, Yem Babu, Azman Arab, Mudon..kebanyakkannya dari kelas E, tapi dari kelas M jarang berjumpa atau hampir ramai yg dah lupa kecuali beberapa org seperti Bagio n juga Yahya Sadikon sebelum dia menghilangkn diri. Tapi sejak MG pada 30hb Ogos lps, apabila usaha mencari kawan2 bermula demi untuk reunion 1312 serta kehadiran blog ini telah membuat usaha2 mencari kwn2 lbh meriah dan sgt menyeronokkan terutama apabila dpt menjejaki dan menemui kwn2 lama dan disiarkan berita penemuan mereka ke blog ini atau setelah mereka diberitahu tntg blog ini, mereka dgn sendiri memasuki blog dan menceritakan apa yg berlaku pada mereka selepas sekolah hinggalah sekarang seperti yg dilakukan oleh Azida dan Zaiha dulu.

Saya harap usaha mencari kwn2 yg masih belum diketahui di mana mereka dpt diteruskan. Dari E1 contohnya, Jaafar Sulatin, Rosilawati dan Muhd Fadzullah...saya msh rasa tertanya2 di manakah mereka ini.

Apapun saya ingin mengambil kesempatan ini utk mengucap terimakasih pada kwn2 yg telah hadir pada reunion 1312 tempohari...saya rasa amat gembira berjumpa kwn2 smula. Juga dgn perkenalan smula ini, ke mana2 saya pergi..kluang, jb, batu pahat, muo, mersing, rompin, kuantan, melaka, negeri sembilan, kl, shah alam, Tg. Malim, utara...saya dah tahu sape nak cari utk pekena teh n sembang2...atau nak cari2 makanan tempatan...

sape2 yg ke utara...carilah saya ok...

6 ulasan:

Azida berkata...

Salam. betul tu Syam. harap siratulrahim yang telah dibina akan terus bersambung... jangan habis di reunion sahaja. Kepada kekawan, mana yg terjumpa, kalau saya tak perasan tu... harap sape menyape la ye... almaklum, ramai sangat utk dicam semula... Kalau suruh saya buat kawad cam, rasanya tak sampai separuh yang boleh ingat kut...

Noorsham berkata...

hai..smpai berkawad cam...utk cari menantu ke?...sape agaknya yg bertuah...hehehe

Azida berkata...

Hahaha.... tak nak la utk menantu... nanti mak mertua lebih muda lak....

JunglePeople berkata...

Sham,utk kekawan yg belum lg dapat ketemu,kita serahkan pada Shukri Polis utk jejak mereka...ataupun kita buat prog Jejak Kawan...apapun harap mereka tu akan dijejakijua nanti...
yesterday KC Wong emailed me from S'pore and this morning Rahman Mokhtar tefon kata dia nak buat recce kat KK dis Saturday...mudah2an kami dpt buat MG di sini..

Noorsham berkata...

Chameng, ok tu bagi kat Shukri tp takut tersilap tangkap org nanti member kita masuk lock-up plak..hehe

cantik tu chameng buat mg kat kk...for your info, insyaallah i'll be in KK in next year's 1st school holidays...hope can have an mg then too...

kembara kelana berkata...

aku tak ajak ke oi..ke kk...ramai sedara aku...kat sana, tapi orang pilipina...