Ahad, 16 November 2008

Tajaan Hadiah Cabutan Bertuah

Makluman semua yang sudah mengesahkan kehadiran ke majlis 1312 kita.
Penajaan lima (5) hadiah cabutan bertuah adalah merupakan penginapan percuma untuk empat (4) orang dewasa ke pelbagai destinasi dalam dan luar negara antaranya:-)

1) Legend Resort Cherating - penginapan 2 malam




2) Holiday Inn Damai Resort Kuching Sarawak - penginapan 2 malam















3) Bali, Indonesia - penginapan 2 malam













4) Goa, India - penginapan untuk 3 malam














5) China (Beijing/Tianjin/Fujian/Yunan/Guilin)-penginapan 3 malam

Kalau ada penaja untuk tiket penerbangan pula alangkah eloknya.

Air Asia ada banyak penerbangan yang murah-murah sekarang ni. Cubalah war-warkan kepada yang boleh menajanya semoga semakin meriah majlis kita nanti.

p/s segala gambar yang disiarkan adalah ilustrasi yang diperolehi daripada penganjur pada masa ia diperolehi. segala perubahan yang terdapat pada gambar yang disiarkan pada masa akan datang adalah di luar kawalan pihak penaja.

5 ulasan:

Azida berkata...

Salam. Terima kasih byk2 YB. Semoga tuhan merahmati dan murah rezeki.

Makin seronok rasanya. Semoga menjadi insentif utk kwn2 yang belum sahkan kehadiran utk bersama2 pada hari tu.

kembara kelana berkata...

macam ni aku pun nak bawak keluarga supaya kebarangkalian nya lebih tinggi...makin menarik nampaknya reunion kita...jom kawan kawan..
namun begitu apa pula sumbangan kita ek? aku mula memikirkan sesuatu... yang berada cara dia, yang tak berapa berada macam aku ni pun nak beri sumbangan juga..emm..aku bawak udang galah apamacam?

Azida berkata...

Salam. Aku pun mcm kau la Usop... Tak berapa berada, tapi bila tgk ada yg nak sumbang tshirt, said dgn tajaannya.. rasa mcm nak buat sesuatu gak... Beg goodies dah ada ke?

kembara kelana berkata...

aku bawak pen dan buku catatan, best jugak beri anak anak kecik.

said kau kena suruh pihak hotal siapkan satu ruang untuk kita bergambar beramai ramai.
5e1 kemudian 5e2...kemudian 5m1 dan 5m2. lepas tu semua badge 1978 yang hadir, lepas tu semua keluarga yang hadir...

rasanya boleh kut.

Azida berkata...

Salam. Cadangan tu baik... tapi kalau ikut pengalaman aku... makan masa juga.. kalau dapat usahakan ... alhamdulillah... cantikkkkk