Khamis, 3 Februari 2011

Memories

As promised, these are a few old photos that I have asked my son to scan and edit for me. Remember them? The first pic is of me and Rosnah. The years apart have made us further from each other...each of us being busy with our own life.

This is Noreen, Saadiah, me and a junior boy, Azhar I think... Pic taken in the school compound..

The pic of ladies ..... can anyone identify anybody.....

This photo is taken of the participants from our batch when we were asked to perform for the school.. Recognise anybody? I have sweet memories of the event....

This is taken when Prefect from our school visited SMS Pahang....

This is the ladies Volleyball team.

Can't remember the event... but there's Fatti, me, Iss, Zubaidah dan Bib......

21 ulasan:

fati berkata...

Wah, nasib baik dpt ngecek comp anak pompuan aku, dah nak pi tidoq, jengok lagi, tut,tut nampak foto2 ni, tak jadi tidoq.Alamak, malam ni mesti aku mimpi smsj lagi (mimpi msa mudalah, pakai skirt lagi!)hahaha, zida, rindunya aku dgn masa sekolah kita dulu. Foto tarian tu tahun berapa ek?Kenapa aku tak de..aku kan dulu suka bab menari asli ni? ke aku joint group lain..aku tak ingat sungguh.

Azida berkata...

Salam. Fatti.. gambar yang sederet ramai2 tak berapa terang. Nanti try. Memang rindu. Masa kita tingkatan 4. Tu yang nak gi sangat..

Said Ahmad berkata...

GOOD JOB AZIDA KEEP IT UP.
HOPE TO SEE MORE CURRENT PHOTOS OF THE LADIES.

kembara kelana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
fati berkata...

sop, kau ni buat aku teringin sgt nak tau cts kau tu....mimbar n sukimin, ada clue ke....

Noorsham berkata...

bila tengok gambo2 lama2 kwn2 pompuan...baru perasan yg dorg ni cute2 juga eyy...

sha'ri berkata...

I guess we should cherish what we have gone through and value the friends that we have. Salam perkenalan semula. Maaf kalau ada kesilapan lampau. Nanti kita jumpa pada 1311 dengan pandangan baru - pandangan orang 'tua' tetapi jiwa 'muda'. hehehe....

Azida berkata...

Salam. Baru balik dari meeting di INTAN.. terima sms Usop.. Berkokar2 nak tgk komen kekawan.

Member...dulu kurus mcm lidi... Now kena la mcm mak2 sikit. Takkan la begitu jauh beza...hehehehe Kalau kau kata jauh beza...mungkin sebab tula senior kita noraini shukor tu tak pandangpun kat aku masa terjumpa di UPM...kita aje yang beria2 memandang. Tak salah dia la ye..

Haah la Usop. Aku ni mcm Fatti gak... rasa nak tau sangat sape cts yang kau sebut tu.. hehehe jangan marah...

Sha'ri, Aku setuju dengan pendapat 'jiwa muda' tu... sebab tak rasapun usia dah 47...hehehehe

kembara kelana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Noorsham berkata...

dah takder jodoh usop...nak berckp pun tak bole, apa lagi nak yg lbh2...hehehe.

masa aku pegi belajar kat UK dulu pun mcm tu gak...malu2 nak ckp dgn pompuan smpai terbawak2 budaya smsj sampai bini aku sekarang kata aku ni 'remote'...akhirnya dgn dia aku kawin...ekehkeh...n dpt 12 org anak plak...tulah remote2...hah...engkau! ...hahaha

kembara kelana berkata...

saja aku post semula posting oleh azida ni...nak tengok gambar lama...comel jugak kau jida rupanya masa dulu....

bong berkata...

Perhh...aku suka tengok pompuan2 cantik, tapi sekarang kalau berselisih bahu rasanya tak kenal...minta maaf le, aku pun malu dengan pempoan dari dulu hingga sekarang macam norsham dan yusop, apa pun aku dokan kerberkatan hidup dunia dan akhirat.

sulaimi berkata...

salam, pasukan volley ball yang berdiri belakang tu norasyikin ibrahim dan mardiah musa batch 79. Sop cuba tengok salah sorang yang berdiri tu, rasanya kamu boleh kenal lagi. rasa2nya macam ........

hafizah berkata...

Respectlah Jida ada lagi gambor lama2. Kita ni pindah2, tah mana tarok. Rasenye tak pernah buang, tapi kot ada org lain buang tak tau le.
So korang pegi ke malam 28/5 ni? Tentu seronok kan? Saya macam biasa le, tak "panjang langkah". Kebetulan geng ITM kursus DIA pun reunion ari yg sama kat Concorde Shah Alam. Jida tak pegi ke? Dapat lesen pegi yg kat Shah Alam je. Dia org pulak buat high tea je, jadi sebelum maghrib dah ada kat rumah. Ni case lebih teruk dari Cinderella. At least dia dapat sampai 12am...he he.

nasruddin mohd rawi berkata...

yg photo cikgu dgn group tarian tu aruah cikgu azman ibrahim ke ?

bong berkata...

hahaha...mengingatkan semula kisah lama...

azhar aziz berkata...

memang aku dalam 2nd.foto tu.tempat tu kat taman yang ada kolam kecik not far from tangki air.

member, bini kau apa namanya? Sekolah rendah aku kat Kluang jugak, Jalan Mersing. Depan kem askar.

kembara kelana berkata...

terima kasih adzar ko baca dan komen dalam blog ni. ko dimana sekarang? bini wak mem...'cikgu murni' namanya...hehehehe

bong..kalau ko ada pic lama...uploadlah

azhar aziz berkata...

bro, may be kau tersilap identiti. Kalu Adzar, bukan aku. Aku-Azhar Aziz, badge'79. Aku ternampak gambar aku sama2 makwe yang bertiga tu...

azhar aziz berkata...

Jadi expat pilot dgn KoreanAir.Dah masuk 12 tahun kat sana.18years with MAS, so dah 30tahun drebar kapaltobang.

Masa form 1,bilik B3,tingkat bawah tak silap aku.

Nama Rohaya, rasa familiar. aku sekolah dari darjah 1 sampai lower six kat Kluang...tak da ke tempat lain. Now, I'm traveling around the globe....

Azida berkata...

Assalamualaikum. baru berangan nak gi Korea dah ada member kat sana.... bagus ni...