Rabu, 12 November 2008

Landmark Nostalgia

Siapa masih ingat dengan tempat ni? Yea........... panggung wayang coronation. Tempat kau orang cabut sekolah pergi tengok wayang ( kpd yang baik2 aje) dan berdeng kat dalam panggung. Sekarang ni dah jadi pusat snooker. tempat ini aku pasti banyak meninggalkan kenangan dan begitu nostalgia kepada sebahagian rakan2 kita.
Hari ni juga aku dapat hubungi Cikgu Syed Hussin , masih ingat.......... kat sek. dulu dia ngajar seni perusahaan dan jurulatih olahraga dan orang yang bertanggungjawab menjadikan aku dan juga isteri aku pelari yang mashyur sehingga ke peringkat negeri. No. tel dia ada sebelah kiri blog ni, jadi sesiapa yang nak hubungi dia silakan.

2 ulasan:

Azida berkata...

Salam. cikgu Syed Hussein tu buat apa sekarang dan dia di mana? Mesti ingat kat dia.... sebab salah satunya, dia ada kembar....

kembara kelana berkata...

kawan kawan, kembarnya bernama syed hassan...masa lari , starting tuan syed memang laju, tapi selalu kena potong dengan cikgu khamis.. cikgu khamis mahdi seorang yang panas baran..masa kita form 5, dia ajak geng kita bertumbuk...kau tau sapa...azman rahman arab tulah..[ tapi tu semua kisah lama...] harap cikgu khamis dapat hadir.satu lagi cikgu jalil botak..dia adalah saudara mara aku dari muar...last sekali dengar dia jadi wartawan..
cikgu sharif jadi boss perlihitan, cikgu tajul? cikgu rahman molar?
said
panggung tu mengusik hati aku...aku ada cop kaki kat sana..satu masa dulu..ada dua panggung lagi, briliat dan [ rex ke cathay ] stadium tempat kita tengok syed bakar gentel bola tu ada lagi ke?