Khamis, 27 November 2008

Gambar2 kenangan bersama aruah Shablack , Abd. Rani, Abd. Aziz Misran dan Zaid Jais

Salam semua, ni adalah antara gambar2 yg aku dapat kongsi bersama dengan aruah kawan2 kita.






Gambar ramai2 di bilik asrama



Ini adalah gambar santai kat hujung tembok asrama.


Gambar ini ialah semasa dalam perjalanan ke Kota Bharu utk menghadiri pertandingan bahas Piala Perdana Menteri.


Kenangan bersama aruah Abd. Rani, Abd. Aziz Misran dn Zaid Jais. Aku tak tahu kenapa Usop mcm hendak tak nak jer masuk dlm gambo n terjauh dari yg lain. Apasal eh Usop?

8 ulasan:

kembara kelana berkata...

sham
aku sendiri tak atau aku dalam gambo tu, entah. kenapa ek, aku atkut dgn orang bersarban, kau orang semua bila balik, kesurau..aku dah gtak ada kawan..sedihlah kut. cari member semua kat surau.. lepas sembahyang kena tazkirah pulak dengan tok lebai. aku rasa ketinggalan baslah syam. begitulah perasaan orang jahil kawan dengan orang alim syam..

nbalike berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
nbalike berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Sukimin berkata...

Nostalgia gambar2 kau ni sham. Gambar yang kat bawah tu ada arwah zaid jais

Noorsham berkata...

jgnlah mcm tu usop, kau ada dlm gambo tu kira kau pun dah berjinak2 nak jadi org2 yg alim....tak semesti yg pakai serban dlm gambo tu sumer alim2...ada yg ikut2 jer mcm aku ni...hehhehe..tp insyaallah, bila ikut2 org2 lain yg betul2 alim tu, harap2 Allah pun letaklah aku di kalangan mereka nanti...ameen....

Noorsham berkata...

ya min, aku pun baru perasan n ada cakap2 kat usop tadi...dlm gambo tu jer dah 3 org kawan kita yg pegi. Usop pun jwp...yg duduk jauh2 tu, lambat skit pegi sbb nak beri peluang dia tobat, agaknya. Aku pun jawap...hahaha...ameen....

Noorsham berkata...

Min, aku dah edit balik post utk masukkan nama aruah Zaid sekali

kembara kelana berkata...

aku ada simpan autograf lama sebelum kawan kawan meninggalkan sms..bila aku baca autograf tu aku sedih ada ketawa ada..nanti aku scan beri kau orang tengok tulisan ori kau orang..
sham
aku harap lepas 30 tahun, mamat yang pakai sarban tu akan bertambahlah alimnya...nanti nak jumpa 1312 ni nanti...aku bawak sarban sekali..sebab nak join.

min, dapat tipon borhan?