Ahad, 14 September 2008

Sekolah Aini Saleho

salam posa
semoga gembira bersama keluarga,
diam tak diam, semakin ramai yang mengunjungi blog kita, terima kasih sukimin kerana letak counter dan ada graf sekali untuk mengesan pengunjung blog. Sifu, Guru Besar dan Pakar IT. Tu Baru dari 5M1 belum dari 5E1 atau 5E2...

anyway, semua yang telah menjadi contributor anda boleh post news...tak kisah in english or malay...kita semua boleh faham dan guna...

terima kasih said mengesan jastan..5M2...terkejut aku tengok Jastan...betul betul matang..semoga ramai lagi kawan kawan dapat menyumbang maklumat dan gambar
aku baru linkkan dengan sekolah aini saleho, dalam blog list di sebelah kiri tu...klik saja dan klik bahagian pentadbiran...keluarkan gambar Guru Besarnya...kawan kita.

Rosnah Manan Pindah ke batu pahat pada 16 September ni..

Kalau kawan kita ada blog atau web site...sila berikan nanti kita listkan dalam blog kita

Salam

1 ulasan:

Kamisan Mat berkata...

Mana said jumpa Jastan. add email @ no tel dia ada ke? kalau ada bagi kat aku, blh.

sapa yang nak pindah ke BP tu...rosnah ea..nanti boleh la minta dia tel aku. Kerja apa dia?

hp aku 017-7780626