Rabu, 17 September 2008

Blog: Statistik Pengunjung

Ini data yang dicapture oleh Counter blog. Data hanya setakat 11 pagi, 17 September 2008 dan dikira sejak Sabtu lalu). Hmmm...musykil juga eh kenapa Yong Peng dalam kawasan Pahang (Bangi kat N.Sembilan dan PJ kat KL mungkin disebabkan talian akses internet kawasan tu based kat negeri berdekatan dengannya). Apa-apapun kena tanya TMNet ni (Razif?).
Semalam Sukri SMS aku beritahu dia kat Sabah. Dia nak tahu siapa yang ada di Sabah dan nak dapatkan contact no. Masa tu aku dalam kuliah jadi sukar nak dapatkan info tu. So pagi tadi baru aku sempat SMS no Fendi dan Khairul pada dia. Jadi untuk memudahkan pada masa akan datang, baru sat ni kat sebelah aku dah senaraikan nama dan contact no serta lokasi member-member yang ada. Jadi kalau nak tahu siapa rakan terdekat, bolehlah semak blog ini dulu. Mungkin ada nama yang tercicir (sebab aku buat dalam masa yang terbatas) atau maklumatnya tak tepat, so emel aje pada Usop atau aku. Kalau ada yang nak jadi admin (untuk bantu kemaskini blog), sila mohon daripada Usop. Untuk jadi contributor, semua akan diundang. Kalau dah terima emel undangan, harap sudi-sudikanlah menerimanya. Caranya....klik Cara Menerima Undangan Menjadi Contributor.

3 ulasan:

kembara kelana berkata...

men, terima kasih di atas entri ni, semakin ramai pengunjung dan semakin ramai jadi penulis lagi baik...dan sangat dialu alukan, yang menarik dari canada dan usa pun ada mengunjungi blog kita...sama disana, geng sabah kita ada dua dulu, satu nama efendi hamdan 012 8283828 dan seorang lagi sulaiman asri tel: 088 239511

Sukimin berkata...

sop. aku rasa kau dah boleh keluarkan alamat blog aku dan sekolah aku sebab aku dah buatkan hyperlink pada nama aku dalam direktori tu untuk ke blog tu. untuk kerja menambah dan memadam alamat-alamat blog tu akaun aku tak boleh buat, akaun kau aje yang boleh. so kita boleh jimat space...

kembara kelana berkata...

ok boss
dapat tak no hp fauziah manan?