Jumaat, 28 November 2008

Pemain Hoki SMSJ


Aku tengah repair PC aku yang dah lama kena serang virus. Bila dah OK dan tengah test, tetiba aku aku tengok ada gambar ni kat desktop PC aku ni. Akupun tak ingat macam mana gambar ni boleh ada kat sini. Padahal aku dah tak pakai PC ni sejak sekian lama.



Bersama-sama Mr. Khiew, pemain dari batch 1974-1978 ialah Noorsham, Khairul, Sarian, Vijayan, Arwah Rafie (yang paling tinggi) , Gajah, Azhari Ehsan, Norahmad, Rosli dan Shariff. Batch lain yang ada ialah Hafiz, Sulaimi, Hj. Sabirin, Masri? (sebelah Hafiz) dan sorang lagi (yg duduk sebelah Sham) tu saper eh? Maaf sebab tak ingat.

4 ulasan:

Noorsham berkata...

Salam Min,

Gambo ni sebenarnya aku ada hantar kat SAJOHA group dulu. Mungkin kau amik dari situ kot. Masa tu aku belum tau pasal blog kita ni n masa tu aku baru introduce diri aku pada member2 group tersebut dgn menghantar gambo tu. Lps intro tu baru yg aku cdgn kat sape2 dari batch kita utk jumpa kat Subang Jaya hari tu sebelum bulan posa.

Tapi Alhamdulillah, kita dah dpt bergerak lbh pantas ke depan dari hari tu dan tak sabar2 nak tunggu kemuncak 1312 utk batch kita ni kan...

kembara kelana berkata...

norsyam
aku tak sabar nak tengok gambar kau dengan 12 orang anak kau..postlah kami nak tumpang bangga...kau juara dengan sedozen anak, aku bangga,

Azida berkata...

Salam. Syam... Masri tu bin apa ye?

Noorsham berkata...

Salam Azida,

sory, saya pun tak ingat dia bin apa.
Knapa? Mungkin sdara dgn u ke?