Isnin, 24 November 2008

Jumpa Album Lama

Aku baru aje tepon Noorsham. Saja aje usik-usik dia. Aku bagitau dia aku tengah stress sebab tengah minggu exam, sebab tu usik dia bila dia buat posting pasal kawan baik. Pastu teringat akan album lama aku ni. Sorilah kalau gambar tu tak clear sangat sebab aku nak scan tak ada scanner kat umah, so aku snap ajelah guna kamera.

Gambar 1974 di Asrama Putra SSI, Johor Bahru
Belakang Ki-Ka: Kew Chee Kim, Mohd. Nor Maaros, Sha'ri Yusoff, Yahaya Sadikon, Lee Kim Tiong
Tengah: Zainudin Ahmad, Adnan Afandi, Ibnu Hajar, Md. Khir Mat Nor, Ibrahim Isa, Sia Yong Yew, Syed Mohamad, Baharudin Jalil, Umat Salleh, Sukimin Juki
Zulkifli (senior), Azhari Ehsan, Ustaz Ismail, Wong Keng Chun
3M1 di SMSJ Kluang (1976)


1M1 di English College (1974)
umat, borhan, md. zin, zaid, usop, shukri, sukor, ghazali, jasmani. syed mohamad, ibnu & sukimin
shahblack, md. khir, syed bakar, elias, zaidi, yahya, member, jalil, adnan, azman & bakariya
jasminah, rosnah, fuad, cikgu hasnan, zubaidah, saadiah & latifah

Haa....ini yang paling best.....gambar si botak....kau tengok siapa yang jadi taiko group ni (yang pakai cermin mata hitam duduk tengah)
Belakang: Januri, Sukimin & Jamil Sien
Baharudin Jalil, Azman Raman, Ibnu Hajar, Yahya Sadikon & Umat Salleh
Rani Othman, Sharif Junaidek, Norahmad, Ghazali Husin, Jasmani Karimin & Jamil Shahran
Sukor Atan & Adnan Afandi
Men in Black: Amin Ali Zin, Said Ahmad & Zaidi Ibrahim

5 ulasan:

Sukimin berkata...

khas untuk kau, aku dah namakan

Azida berkata...

Salam. Hahahaha...cutenya. Aku punya gambar hitam putih ada kat kampung rasanya....

Noorsham berkata...

apasal bila tgk gambo2 lama ni...muka aku takder eh?...sbb muka aku ni tak wanted kot?....hehehe

Said Ahmad berkata...

tak sanggup rasanya nak tengok kembali gambar yang ramai2 kat tangga tu. begitu nostalgia dan tak sangka boleh mempengaruhi rakan2 lain untuk menubuhkan kelab mafia di sekolah.

kembara kelana berkata...

sukimin
terima kasih kerana kongsi gambar lama dengan kita semua, ada dua gambar yang aku sangat suka tengok
pertama masa di EC ..alamak min, nampak sangat muka nakal. kedua sibotak ..gambar tulah antara bukti yang digunakan untuk menjadikan alasan aku di tukar ke sekolah biasa, sebab katanya akulah memulakan botak kepala di smsj. tu semua citer lama...tapi aku tak lupa, yang kau orang ramai ramai botak kepala pasal apa? kan aku yang susah..kau orang ingat tak? pernah kah aku mempengaruhi dan mengajak kau orang botak? tak pernah pun...ahh, dah lah tu perkara dah berlalu...yang pasti aku menangis tak berlagu huhuhuhuhuhu..
norsyam
muka kau memang tak ada sebab kau selalu berada di tempat yang tak sepatutnya semasa sesi penggambaran, kau kan suka berjalan
said
kau memang ada karima pemimpin, nasib naik kau tak buat kongsi gelap, kau tengok..tu bukti kau memang YB dari dulu