Sabtu, 18 Julai 2009

Giliran 5E2 menulis blog dari 19-25 Julai


[ gambar diambil dari blog 'my little house' ]

5e2 adalah sebuah kelas yang hebat masa kita belajar dulu.....selepas belajar ramai studentnya berjaya dan ada yang sampai menjadi jutawan , eksekutif, bankers , GM [ sedara aku tu....] Kita semua berharap kita dapat berkongsi berita dan kisah atau apa apa saja dari mereka....mungkin mereka sibuk tetapi aku rasa Said tentu ada banyak cerita dalam menghidupkan blog ini....KC Wong.....u boleh write in english...tak ada masalah punya, chameng...dulu ada juga hantar berita...sekarang senyap dan sunyi...fendi, najib dll...please...kami semua berharap dan gembira.

semasa giliran kelas e...lagu blog ialah veri english..aku memerlukan tajuk lagu atau penyanyinya untuk memudahkan aku mencarinya..harap dapat bantu...masa kelas m menulis, backgroundnya lagu versi melayu..sila masukkan lagu permintaan di dalam ruangan komen..

aku ok jer,

4 ulasan:

asri berkata...

Aku ingat kau dah tukar jadi kucing Sop.Maafkan daku kerana tersalah teka.Huu..Huuu.Huuu

kembara kelana berkata...

wak wak

pakroslan berkata...

Salam Sop,
aku setuju dgn kau.E2 ada byk nama2 besar dan hebat. Kat situ ada juara lompat pagar yg unggul..

Azida berkata...

Salam. Maaf tak dapat nak beri sumbangan kerana lemas dalam timbunan kerja. Bila lapang nanti aku cuba ye.... Tapi lum nampak lapangnya. Kekawan yang lain boleh tolong meriahkan blog ni kan?