Selasa, 2 Jun 2009

Ngeteh Dengan Cikgu Rahman Karim & Saiful Yazan

Hari ni aku cuba telefon cikgu Rahman lebih kurang pukul 5 ptg. Dia bagitau sorang aje kat umah jadi aku pun pelawalah dia minum petang. aku pun terus menuju ke umah dia di Bandar Baru Uda JB pegi minum kat BBU tu aje.
Dalam pada mencari tempat nak minum teringat pulak si Saiful Yazan yang mana opis dia memang dekatlah sesangat dengan tempat kita orang nak minum tu. So aku col dia, nasib aku baik dia ada di opis dan terus pelawa dia join sekali. Kita orang borak panjang sampai kul 6-30ptg.
Aku ada pelawa cikgu join trip ke Tasik Banding, ......apalagi kempen pasai mancinglah. Dia kata tak ada masalah kalau tak ada program2 lain yang penting. So Member, jangan tak jadi, geng mancing kau aku dah jemput nampak gaya kau kena ikut sekalilah baru ada ngam semua sifu turun.Kekawan semua, penyertaan ke Tasik Banding & Hutan Simpan Belum masih dibuka, jomlah ramai2 kita ke sana.

Tiada ulasan: