Jumaat, 19 Mac 2010

IKLAN JAWATAN KOSONG DI FELDA

Jawatan : Pegawai Rancangan Tanah G41 (Cadet Manager)

Taraf      : Kontrak

Gaji         : Gaji yang ditawarkan adalah berdasarkan pengalaman kerja yang berkaitan

Kelulusan: Ijazah Sarjana Muda (Pengurusan Perladangan/Pertanian)

Pengalaman : Mahir dan berpengetahuan dalam bidang pengurusan ladang sawit/getah khususnya hal-ehwal    tanam semula

Tarikh Tutup : 31 Mac 2010

Permohonan hendaklah menggunakan Borang Felda 1 Pindaan 1/2003 yang boleh didapati di Jabatan Sumber Manusia, Wisma Felda, Jalan Perumahan Gurney, 54000 Kuala Lumpur atau melayari laman web www.felda.net.my Tel:03-26935066 samb. 352/354

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

klu teja seswai tk ni? hee...

kassim berkata...

Wak Mim & Teja, jawatan yg sesuai dgn korang...kena mula dari bawah... PENEROKA...lepas tu.. MANDOR...lepas tu sikit atas..KERANI...lepas tu... KERANI BESAR....lepas tu barulah... MANEJAR...(slank jawa)... betul tak Bong...

pakroslan berkata...

salam bong,
rekomen aku kerja felda?lama tak ikut org buat gotong royong atau yassin dari rumah ke rumah.. yg best bila makan tempeyek felda.

bong berkata...

Kau org semu dah ada kerjaya yg bagus, ini bagi org mcm aku.Aku rasa tak usah budak SMSJ keja Felda biao aku je.Rasanya setakat ni keluaran SMSJ aku seorang je keja Felda.

bong berkata...

Kassim dan Mim, sebenarnya Felda dah lama tidak ambil peneroka lagi.Kerajaan pun dah tak beri Felda tanah lagi untuk pembangunan.Felda sekarang cuba melangkah ke bidang lain pula ke arah Global.Sebab tu le anak syarikat Felda kita lihat ada di luar negara.Buka ladang sawit di Kalimantan, Sieria Leon, Brazil, ada Kilang ole camical di Qubec Kanada, D'Saji di London dan Mekah, ada hotel dan banyak lagi. Nanti aku n3 tempat2 di Malaysia yg kita boleh lawati dan bercuti dimana Felda punya.