Rabu, 8 Julai 2009

Peluang Supply E-Learning Solutions ke Saudi Arabia

Salam alaik,

Jika sesiapa berminat untuk memasuki Pasaran Saudi Arabia berkaitan E-Learning System, sila terus membaca.

Syarikat kepunyaan 2 orang sahabat baik saya, iaitu Engr Abdullah Al-Qineyeh dan Sultan Al-Shehab berlokasi di Riyadh, Saudi Arabia, sedang mencari Rakan Teknologi dari Malaysia yang boleh Deliver, Install, Train, Commission dan Maintain sebuah E-Learning System untuk client mereka.

General Requirements :
1. Users : 1,000 staff
2. E-Learning Delivery : secure WAN
3. Systems & E-Learning Application : Branded
4. Course Language : Arabic ( inhouse developed by the client by converting current training program )
5. Application Modules : Propose several packages
6. Technology Supply Rights : No territorial issues as vendor for Saudi eventhough Malaysian Company.
7. Business Relationship : As technology partner working with the Saudi Company.

Jika syarikat anda atau rakan anda mempunyai reference pengalaman dan berminat, sila communicate dgn saya dengan kadar segera melalui email terlebih dahulu. Peluang ini terbuka kepada semua syarikat samada Bumi atau Bukan Bumi.

Peluang ini ditutup pada 15 July.

Thank you.

Azman Abdul Rahman

5 ulasan:

nasruddin mohd rawi berkata...

salam man,

lama tak jumpa kau. ingat aku ?

Azmanar berkata...

Salam Nasrudin,

Lama tak jumpa. Semoga kau sihat.

Aku rasa kau dah buka consulting firm sendiri ..kan?

Semoga sentiasa berjaya.

asri berkata...

Salam Man,

Teringat aku pada kau zaman sekolah kat SMSJ dulu. Aku ucap tahniah pada kau kerana sudah menjadi seorang bisnesman yang berjaya. Bisnes ni banyak cabarannya. Aku harap kau sudah matang mendepani cabaran yang timbul.

Azmanar berkata...

Salam alaik,

Kau ni Asri ke? Harap confirmkan.

Terima kasih atas nasihat. Dah beberapa kali bangun dan jatuh. Matang belum lagi. Kekadang pening lalat.

Respon serupa aje setiap situasi. Kembali kepada Tuhan.

Harap dapat sembang lagi.

asri berkata...

Yes bro, aku. Rumah 07-6951737, hp 0137294647.email-asri07@gmail.com

Segala hal rujuk pada Tuhan itulah yang sebaiknya. Wassalam.