Khamis, 9 Julai 2009

Dr. Hj. Hamdan Hj. Abd. Kadir

Hari ni anak aku yang bongsu ada sessi motivasi UPSR kat sekolah dia. Bila aku baca surat pekeliling dari sekolahnya penceramah yang akan memberikan motivasi tu tak lain dan tak bukan Dr. Hj. Hamdan Hj. Abd. Kadir. Dia senior kita setahun, batch 77 kelas 5E4. Aku sempat ke sekolah anak aku semasa dia menyampaikan ceramahnya dan snap beberapa fotonya.

Sekarang ni dia bertugas di Jabatan Pembangunan Sumber Manusia UTM, Skudai. Kepada sesiapa yang nak panggil dia untuk memberikan ceramah motivasi bolehlah menghubungi dia. Tak kira mana pun kata dia, satu Malaysia dia ada beri ceramah.

4 ulasan:

nasruddin mohd rawi berkata...

sop,

tu dia kawan kau. kau katil atas , dia bawah katil kau, hehehe

kembara kelana berkata...

mamat hamdan ni duduk katil bawah, aku atas, sopi dan gobel serta nas kambing...sebilik tu

kembara kelana berkata...

hamdan, lama tak jumpa kau...kau picit jerawat...sampai berdarah kena cadar aku

nasruddin mohd rawi berkata...

hehehe .......