Sabtu, 6 Jun 2009

Micro Gathering


Md. Nor & isteri sewaktu on the way balik dari jemputan majlis kahwin di Serdang sempat mengatur pertemuan dengan Noorsham. Lokasi yang dipilih ialah di Syioknyer Mancing. Jadi berlakulah pertemuan singkat antara Md. Nor & isteri, Noorsham & isteri dan aku & isteri. Dalam pada tu sempat dia orang ber4 test power mancing utk tengok siapa dapat udang dulu. Unsangkarable rupa2nya isteri Md. Nor yang dapat dulu. Lepas tu kita org berenam sempat ngeteh kat Kedai Mamak Sri Fairus.. Kira MG ni sebagai ganti MG yang terpaksa dibatalkan di KL. Didoakan semoga Mimbar dan Zainudin menang dalam GP Joran yang dia org sedang sertai.

4 ulasan:

kembara kelana berkata...

bila bini md nor dapat dulu itu ertinya, dia dalah org yangbertuah..
aku pun nak kesana dgn isteriku bila ada peluang...syabs min...

Said Ahmad berkata...

Dear everbody,
Sorry & minta maaf banyak2 sebab terpaksa cancel program last minit.
BTW aku buat MG juga tapi dengan Zaidi di Kuantan Nanti aku buat posting

kembara kelana berkata...

aku demam min

Sukimin berkata...

ala siannya kau sop.