Sabtu, 27 Jun 2009

Ke Temerloh



Salam,
Hari ini kami ke Temerloh melawat anak pempuan aku seorang . Nurul Aiman sambut hari lahirnya ke 15 semalam. Kami meraikannya di sekolah dia hari ni. Itu saja yang mampu buat masa ini. Kami tolong baiki polio geo dan sejarah dia.
Dari kiri isteriku Norain, aku, anakku no 4 Aiman dan anakku no 5 Sufi. Jurugambar anakku no 2 Hidayat.Tiada d gambar. Hidayat balik kolej dia di Seremban isnin ni.
Minggu lepas kami ke Kedah dan Pulau Pinang. Anakku yang sulong Khalil balik awal lagi ke UiTM Pulai Pinang. Dia ni org kuat. Jadinya balik lewat ke rumah. Awal balik ke asrama!. No 3 Hafiz balik tengah2 cuti kerana ada kelas tambahan anjuran sekolah.
Terima kasih atas jemputan ke MG tu. Mesej melalui sms dan telefon aku terima. Terima kasih kerana masih ingat kat aku.
Aku memang frust kerana tak dapat joint.Kat pejabat memanjang sibuk. Nak celok pun susah. Tak sampai hati pun ya jugak.

2 ulasan:

mohdkhirmatnor berkata...

oooppss... terawal pulak1. Maafkan daku kawan2.

kembara kelana berkata...

tak per mat khir, terima kasih kerana banyak membantu blog kita dengan entri yang kau buat...tahniah dan selamat hari jadi buat anak kau kat sana...kau memang bapa yang prihatin