Jumaat, 12 Jun 2009

Aku jumpa Jamil Sien dan Azhari Ihsan





Semalam aku dengan orang rumah aku pergi beli barang kat Jusco, IOI Puchong. Tetiba ada sorang mamat ni tepuk bahu aku dari bakang. Jamil Sien rupa2nya. Terus kita orang lunch. Sambil tu aku kol Azhari.
Malamnya masa aku tengah dinner sekeluarga kat Sri Fairus tetiba aku terima kol dari Azhari. Rupa2nya dia dengan Jamil tengah on the way ke kolam mancing aku. Bila dia orang sampai, apa lagi kita bertigapun mulalah memancing. Masing2 dapatlah juga. Lepas tu kita orang ke Sri Fairus makan.

7 ulasan:

Citera Alam berkata...

Jamil Sien,
Awak kat mana sekarang ? Bising macam dulu lagi ke ? Sudah bermenantu ke belum ? Kalau Sukimin dapat beritahu , tulislah ya !

pakroslan berkata...

Min,
Gambar kau, jamil dan azhari kat kolam tu adalah gambar yang paling aku benci untuk tahun 2009. Makin lama aku tenguk, makin meluat pasal muka kau bertiga ni tak nampak tua..

pakroslan berkata...

bar,
Satu dunia jd mudapun aku tak kisah tapi kenapa sukimin,jamil dan azhari yg nampak muda. lepas senyum2 pulak depan camera. Macam sindir aku aja. Aku tengah marah ni..

Unknown berkata...

steady...steady la brader....

kembara kelana berkata...

bagio
terima kasih jemputan jamuan semalam.
mimbar dan lain lain...bagio cuma probok agar azahari menulis dalam komen...akhirnya azhari pun menulis...sampai macam tu,...

Sukimin berkata...

Lan! Apalah kau ni Lan. Aku masih ada gambar kau yang macho bukak baju tu. Kalau publish kat sini mesti member lain jeles menengok kemachoan kau.
Alimah! Soalan kau dah pun Mimbar jawab. Terima aksih Mimbar. Jawapan kau lebih daripada yang aku tahu.
Aku baru balik dari Johor. Tak berblog dah berapa hari....sebab tu lambat nak jawab

Sukimin berkata...

Azhari ni kalau kau orang nak tahu selalu sangat masuk blog. Saja je dia tak nak komen. Hmmmm....apa2pun dia still available! Jangan marah Azhari