Selasa, 9 Disember 2008

Tumiran dijumpai

Tumiran Ahmad dari 5M2 telah ditemui. Pak Roslan baru aje beri nombor tepon dia 0176214090. Dia baru aje bertukar ke RHB Islamic Bank di Batu Pahat dari Muar. Aku dah kol dia dan dia confirm akan datang.
Sementara itu Jamil Sharan (mungkin ada yang dah ada) contact number dia ialah 0177049955. Azhari yang beri aku pagi tadi.
Ini pulak ialah info ringkas yang aku dapat cari dari SPR mengenai dia orang ni. Kena mintak tolong sesiapa yang dekat untuk terjah:
1- Abd. Jalil Ismail - Perigi Hang Tuah Duyong / Melaka
2- Zaidi Ibrahim – Kg. Parit Zing/Parit Zing/Gambir/Muar
3- Yahaya Sadikon - Jln Molek 2/26 Tmn Molek/Johor Jaya
4- Abdul Razak Bin Maharani - Slk Semabok Dalam/Semabok/Melaka
5- Sarian Bin Aman Jln Johor /Kampong Duku/Pekan Nenas/Johor
6- Norahmad Bin Said Kuarters Pertanian Mardi/Bukit Ridan/Rompin
7- Jama'iatul Khair Binti Jamil/Parit Mesjid/Kampong Rimba Terjun
8- Md Ja'afar Bin Sulatin Tmn Jaya/Padang Temu/Telok Mas/Melaka
9- Shamshul Bin Abdul Jabar Tmn Ampang Indah/Taman Ampang Indah/Lembah Jaya/Selangor
10- Mohd Ruslee Bin Jalil Kg Seb Takir/Seberang Takir Pantai/Seberang Takir/Terengganu
11- Nor Azman Bin Idris Kg Triang Tengah/Petaling/Chennah/Negeri Sembilan
12- Abu Bakar Bin Ali Jalan Lama Peserai/Peserai/Semerah/Johor
13- Norleha Binti Md Salleh Pesiaran Tenggiri/Seberang Jaya Ii/Seberang Jaya/Penang
14-Rosilawati Binti Abd Rahman Pekan Tangga Batu/Pantai Puteri/Pantai Kundor/Melaka
15- Abu Hashim
16- Rostam Mohd.
17- Azman Hassan @ Khyber
18- Isa Kahar
19- Amirudin Yahya
20- Md. Zin Daud

5 ulasan:

kembara kelana berkata...

serentak pulak min aku entri dengan kau...dulu kau few second jer..hahahaha

Sukimin berkata...

hahaha bila line aku clear kau tengok lah berdesup-desup. rahman mokhtar ni ilang ke mana? aku bayangkan dia mesti tengah serius dengan staf dia...tapi otak ke lain & tangan gatal je nak bukak blog

rahman berkata...

Min..aku lambat sket je..betul ada mtg dgn staff pagi2 ni.

Pandai tul kau mencari Min..Nanti kau share ilmu kau ni dgn aku...aku nak cari girlfren2 ucop yg dah lama dia hilangkan.

Kamisan Mat berkata...

tq 4 t infromation, esok aku nak g ngeteh ngan Tumiran ada sape2 nak ikut?
Wah sekarang kau orang berlumba plak ea...Man kau mana ada masa nak kejar dia orang, nak layan 'dato' je kau dah gigil...

kembara kelana berkata...

rahman
lain takper...girlfriend tarak, boxing kita man 1312nanti...aku dapat budak 5m2,nama noramad..beres..aku serah pada kamisan,jamilsien, bagio..oleh kerna dia kat kemanan,jamil sien akan terjah dia esok..baru pindah dari muadzambulanposa lalu..
jangan suka ngutuk aku..aku sekarang sensitif...hahahaha