Isnin, 8 Disember 2008

terima kasih..

Respon dari kekwn amat saya hargai..janganlah berpuan-puan...guna saja azi..sperti mana member2lain.panggil Puan tu untuk my students of uthm dan madam utk anak-anak didik saya..
Abang aji saya ni..memang sangat sibuk dengan kerja2 kebajikan..ceramah sana sini..butI will always be with him kalau I juga tak sibuk la...Norila..ari tu saya gi tengok dia kat hospital pantai memang sedang berjuang untuk sembuh..alhamdulilah..baru-baru ni..ada I call..she"s recovering..insyaallah dia sihat..lela pun terkejut juga bila tengok husband I classmate dia kat secondary school..what a small world..tu hafizah..kawan I main anak-anak patung...ingin nak jumpe dia.Saya dgn abang aji ni..memang kontra..dia..tenang orangnya sesekali aje tunjuk taring...tapi saya..ehm..garang tau..it happen to be memang saya tak boleh pisahlah dengan abg aji..kami ngajar setempat..satu sekolah...jangan jealous..ha.ha..berkepit sana sini..wah..yusof .simpan ye isteri u..tak pe insyaallah kita jumpe nanti..

12 ulasan:

kembara kelana berkata...

terima kasih azi
kalau berminat nak masukkan entri dalam versi english..pun tidak mengapa, kita terima semua versi kecuali bahasa jawa, india atau cina..sebab tak faham. sebenarnya ikut keselesaan azi. nak rojak, BI+BM pun ok jer..yahya memang kawan yang berjiwa sentimental..jangan tak tau, nyanyi pun ok jugak mamat tu.

Noorsham berkata...

sop, aku baru bercita2 nak panggil azida tu azee...dah ada org yg panggilan sama plak...takperlah, yg azida ejaan die azie yg pn ni...azi, oklah tu..

azi..terima kasih di atas maklumat mengenai kwn kami Norlila tu...kami sentiasa berdoa agar Allah memberi dia sihat seperti sediakala...ameen

rajin nya tn haji kita memberi ceramah di sana sini, alhamdulillah tak sangka..dulu dia amat pendiam di dlm kelas. Ini satu perubahan yg amat positif dn sgt memenafaatkan bangsa dan agama..tahniah tn haji ...

rahman berkata...

azi..lain kali kalau melawat lila..sampaikan salam dari saya. My prayers will always be with her and family.

sham..tak usah la kau nak mengada2 tukar2 nama..panggil je cam aku.."ida" cukup. Aku rela syam demi kau kawan aku.

Noorsham berkata...

man, aku tau kau rela man. tp yg mamat sorg ni..jeles plak. Jd aku kenalah tukar nama panggilan. Tp jeles dia makin bertambah n dia pun nak panggil nama samaran yg baru ni...hai, man dah tua2 ni kalau dok lagu tu, aku peninglah man....hehehe

Said Ahmad berkata...

azi,
my wife nak tanya sikit. nama you norazimah ayub aka nick, kakak kepada norlia ke?
she is just trying to recall back the old stories when u mentioned that u are neighbours at jalan limpoon, batu pahat.

kembara kelana berkata...

sham
ke jeles san aku sebenarnya nak memeriahkan blog ini, aku pun macam rahman juga syam..panggillah ida, aku rela syam..aku lebih rela kehilangan ida dari kehilangan kau syam, lagi pun dalam batch kita kaulah adik kami sorang, kaulah mutiara hati, intan payung, dan kaulah racun ..hahahaha
azi jangan dengar celoteh kami ber 3 ni..kepala bukan betul sangat sebab minum air mr pang..sampaikan salam saya jugak kepada norlela dan doa saya sekeluarga juga sentiasa untuk dia dan keluarganya.

Noorsham berkata...

sop..sop..aku faham kau, tak payah nak explain..aku pun saje jer mengusik kau. Cuma aku takut satu jer, kot2lah 'Shafie Afdhal' marah kat kita..takut aku nak dtg dekat2 masa reunion nanti...hehhe..mntak maaf yg abg, kami ni bergurau jer...

rahman berkata...

Syam..itu pasal tok nenek kita dah pesan "cakap siang pandang2..cakap malam dengar2" ..(ini lagu SM Salim ke..?)

...jadi..kepada suami ida aka shafie afdal,..aku bagi pihak semua ingin memintak maaf kalau menguris hati sedara dengan memanggil isteri kamu as "ida". Ini kerana aku telah diajar oleh Man Maging & cikgu2 lain utk menjadi seorang yg bertanggung jawab dan oleh kerana aku yang memulakan..maka aku yg perlu mintak maaf utk semua.

Tapi..tiada jaminan dari kami yg iya takan berulang kerana..blog ni dah dikhaskan oleh ucop utk kita bersantai,...sori beb!!!

Happy Wedding Annv to you both!

Sukimin berkata...

fulllamak! memang macam hero tamil lak lah kau ni man.....

kembara kelana berkata...

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN UNTUK FATI 8 DIS DAN AZIDA 9 DIS
SEMOGA BERBHAGIA KE ANAK CUCU DAN SEPANJANG HAYAT....KAMI MOHON MAAF ZAHIR DAN BATHIN...ATAS GURAUAN KAMI....[ tak jamin,sebab susah nak kawal musang tu semua...hahahaha,badi air botol mr pang..]

Azida berkata...

Salam. Hahaha... dalam ramai2 kawan kita ada sorang mamat aje yang panggil aku azi... termasuk adik beradik dia... Amin Ali Zin... dia aje yang panggil aku dgn panggilan tu... hehehe... Jgn risau hubby aku tau isteri dia memang nakal sikit.

Noorsham berkata...

haa...kau tgk tu usop..skrg aku bole panggil ida..azie...hehehe...