Selasa, 16 Disember 2008

Senarai Penuh Kehadiran RA30Y

E1
1) Hishamuddon Shah Mahfar
2) Ibrahim Isa
3) Kew Chee Kim
4) Md Amin Ali Zain
5) Md Elham Hassan
6) Mohd Noor Maaros
7) Mohamed Esa b. Abd. Kahar
8) Mohd. Ibrahim Ahmad
9) Mohd. Rouse Majid
10) Mustaffa Kamal Ahmad
11) Noorsham Yusof
12) Norlila Abd Samad
13) Ragunath Kesavan
14) Rosli Ahmad
15) Sha'ri Yusof
16) Shamsudin Md. Dom
17) Yahya Selamat
E2
1) Abd. Rahman b. Mokhtar
2) Ahmad Razid Salleh
3) Azida Aziz
4) Boo Chin Liong
5) Jamalullail Abu Bakar
6) Mohamed Said Ahmad
7) Mohd. Najib Mohd
8) Mohd. Razif Yahya
9) Norela Mat Sah
10) Norlida Md. Ali
11) Shahruddin Abd Rahman
12) Shamshul Bin Abdul Jabar
13) Vijayan Nair
14) Wong Keng Chun
15) Zulkarnail Zakaria
M1
1) Arbakariya Ariff
2) Azman b. Wahab
3) Ghazali b. Husin
4) Jasmani Karimin
5) Jasminah Tarmidi
6) Latifah bt. Saubi
7) Member Hj Sirat
8) Mohd. Khir Mat Nor
9) Mohd. Shukri Mutamin Sharif
10) Mohd. Zaidi b. Ibrahim
11) Sukimin b. Juki
12) Syed Mohamad b. Syed Alwi
13) Umat b. Salleh
14) Yusof Mohd
M2
1) Aini Saleho
2) Arbayah Tukiman
3) Azhari Ihsan
4) Baharudin Jalil
5) Fatimah Hashim
6) Faudziah Abd Manan
7) Jamil Sien
8) Januri b. Kadeni
9) Kamisan Mat
10) Mohd Sharif Junaidek
11) Mohd. Tumiran b. Ahmad
12) Mukhlis Moyo
13) Rohana Sahara
14) Roslan Sukeimi
15) Roziah Tawil
16) Zaiha Arifin
17) Zainudin b. Ahmad
18) Zauyah Rahmat

Reunion kali ini milik M2 diikuti E1, E2 dan akhir sekali M1.

Peratus kehadiran - 54.24%
Harap Reunion II akan lebih ramai lagi yang akan hadir maka dengan itu
mulakanlah kempen mencari rakan2 kita dari sekarang.

9 ulasan:

Sukimin berkata...

huhuhu kelas aku yg paling sikit. Sop! Kita kena kempen lagi kuat nampaknya.....

fati berkata...

Aku rasa bangga sekali kerana ramai kawan-kawan m2 yang sudi hadir untuk sama-sama meraikan majlis reunion lalu. Semoga reunion yg akan datang (3 tahun lagi) bilangannya akan bertambah, insya Allah. Terima kasih kepada kekawan dari kelas m1, e1 dan e2 yang memang bekerja keras menjejaki kekawan kita ini tidak mengira penat dan lelah. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian .

Noorsham berkata...

kehadiran E1 amat membanggakan n termasuk kehadiran secara virtual oleh Am Mansor membuat jumlah kehadiran jadi 18, sama mcm M2...hehehe. Tmksh pada semua kwn2 dari semua kelas yg hadir dn memeriahkan reunion yg ulung ini. Thanks esp also to Dr. Md. Rouse for making the special efforts to come all the way form utara to come to this reunion...like me...hehehe

Usop..Sukimin, YB. Ada sorg kwn bertanya takder ke follow-up dari perjumpaan ini?..mcm nak tubuhkan sesuatulah for the future generations of our members. Aku kata buat masa ni biarlah kita fokus pada mengenali semula kwn2 lama yg telah lama terpisah dan mengeratkan hubungan siratul rahim dulu. Yg tu insyaallah bole dilakukan bila kita dah saling mengenali dgn lbh rapat dn dekat selepas 30 tahun berpisah..

mohdkhirmatnor berkata...

Salam,
Kekawan,
Aku minta maaf kerana terlalu singkat untuk bersama. Aku sempat berbual dgn Mr Malik Q, Cikgu Syed, Abg Rusli dan Fati juga Dr Mohd Raus.
Ambil pen drive dari bilik Kimin jam 0130pg. Terimakasih Kimin.
Aku terpaksa bertolak ke UPM KL hantar ke seminar smart & easy PMR dan SPM. Bertolak jam 0615 dr Kluang. Sampai UPM 0845pg.Kejar2.
Petang jam 1430 ke Pulau Pinang hantar anak yg sulung . Dia kena lapor diri awal sebab jd exco. Dia pun korbankan masa untuk joint aku berjumpa kau org semua.
Mlm tidur d Sg Patani. Tengok rumah kat Permaipura. Norsyam tau. Aku ingat macam nak telefon Syam kat Laguna Merbuk. Rasa kacau pulak. Aku tengok dan bersihkan rumah!.
Kau dah sampai Sg Petani ke Syam?.
Apa pun aku ucapkan terimakasih kerana masih sudi mengingati aku.
Aku terlupa pesan pada Fati untuk sampaikan salam aku sekeluarga.
Paling ralat sebab tak dapat bersalam dgn Azman kawan sekelas.Azman maafkan aku.
Usop bila pulak aku boleh jumpa kau?.
Maaf dzahir bathin.

kembara kelana berkata...

relaks khir, relaks...kau datang dah kira sangat bagus tu..masa depan perhubungan kita amat cerah..jangan takut, rawang tu permainan aku khir..

Am berkata...

salaam
kawan2,

ribuan t kasih atas usaha kawan2 utk dapat aku bersama2 secara virtual ....terharu aku...

sebenarnya aku terlalu excited... I slept quite late that night cos I really missed the event... sorry to myself..huhuhu

fati berkata...

Ni sorang lagi sahabat kita yg ralat tak dpt joint reunion tu. Hafizah dah ajak aku organize mini gathering utk geng2 pompuan yg kat KL ( kalau yg di Johor nak joint sama lagi best). Tapi aku minta maaf kat dia kerana buat masa ni aku nak uruskan hal anak-anak dulu , mana yg nak naik sekolah, mana yg nak pi lapor diri kerja, mana yg nak masuk u balik.... so , maybe next year lah. Ada cadangan dari sapa-sapa...

Noorsham berkata...

mohd khir,

aku balik n smpai sp pagi selasa, mgkn kau dah balik kot sbb lps gathering tu aku pegi jb nengok org tua aku. bila2 dtg sp lg call ajerlah ok...

kembara kelana berkata...

aku tau aku jauh...