Selasa, 9 Disember 2008

dari meja mantan head boy

Salam kawan semua,
Usop ( aku nak cuba masuk blog ini, kalau salah tolong repairkan). Aku sihat Alhamdullilah seperti biasa dan sedang menunggu dengan sabar dan berdebar reunion kita semua pada Sabtu 1312 ini, tinggal 3 hari lagi. Banyak cerita, kisah, pengalaman dulu dan sekarang kita dapat kongsi, dan rasa seronok betul lihat perkembangan yang begitu hebat yang ditunjukkan oleh semua kawan dalam alam siber ini. Ini dalam blog berjumpa, belum jumpa betul-betul. Bila bertemu nanti aku boleh bayangkan betapa 'gemuruh' agaknya. Sakit perut aku ketawa depan komputer, senyum depan komputer sampai anak sulong aku (dah 2othn) tanya 'Kenapa ayah senyum sorang sorang depan komputer tu.....' and I told her about my school days and my friends which we are like brothers and sisters, apatak nya duduk sama-sama 5 tahun.
Nanti reunion kita sama-sama kita ketepikan semua perbezaan pangkat, harta, kuasa, seperti saranan Usop, kita mesti bayangkan masa kita zaman sekolah lagi.

Sama-sama kita doa semuga pertemuan kita nanti menjadi titik pertemuan yang kekal dan kita dapat mengikat tali persaudaraaan yang lebih erat.

Ragunath, how are you? ... Am I m looking at the next Bar Council President? (jest asking dont have to answer)

OKlah. Pandu selamat ke Kluang pada 1312 nanti. Salamualaikum,

6 ulasan:

Sukimin berkata...

Tahniah HB! Eh ex-HB!

kembara kelana berkata...

ok tu rii
steady...jadi boleh buat satu label dari maeja mantan headboy
tahniah..kau lupa tajuk jer, cuba add image pulak..

sha'ri berkata...

Terima kasih Usop and min
JAsa mu semua dihargai

rahman berkata...

Sha'ari..sha'ari..memang tepat sekalilah kau dipilih Head boy dulu..La ni kau masih lagi HB yang mithali..dah 30 tahun pun kau masih lagi HB di hati aku...dan rasanya title ni akan kekal forever..betul tak sop!

Cara kau tulis pun cam HB dan ni la kali pertama aku nampak HB tergelak sorang2..Syabas...be yourself bro!

P/s..kita ada ke Head Girl dulu?

sha'ri berkata...

Head girl Saadiah Ahmad, aku harap dia dpt hadir jugak reunion ini... Usop ... boleh usahakan ke?

kembara kelana berkata...

jaga cucu kat cheras... tak dapat datang..kau call 0123692524...tak larat nak pujuk..mana tau kau ada suis penggeli...cuba kau getek sikit.