Ahad, 14 Disember 2008

RA30Y: Gambar Selingan

Jangan jeles....

19 ulasan:

kembara kelana berkata...

melampau betul sibagio ni

Azida berkata...

Salam.Hahaha... dah agak dah... Usop, kasi can la....

Azida berkata...

Salam. Meh aku tambahkan jeles... tu nampak sekerat aje tu... hehehe..(OG jgn marah ye...)

kembara kelana berkata...

bergambor masa aku tak ada..boleh lah
bagio punyalah senyum..bangga.

pakroslan berkata...

Setiap ada Kamu...
Mengapa jantung ini berdetak..
Berdetak lebih kencang seperti genderang mau perang..
Setiap ada Kamu...
Mengapa darahku mengalir...
Mengalir lebih cepat dari hujung kaki ke hujung kepala...
Setiap ada Kamu...
Otak ku berfikir bagaimana caranya tuk berdua bersama Kamu...
-Sedang Ingin Bercinta- Dewa 19

Sukimin berkata...

wa caya lu la lan!

Said Ahmad berkata...

lan,
kau tu aku ada ceritanya.
baik2 nanti si sang singa kat rumah nampak mcmana?
nak suruh aku xplainkan ke nanti???????
tapi pandai2 kaulah jangan sampai usop tak nak jadi aku punya orang kanan nanti aku pulak yang susah.
aku sbg YB kena jaga hati semua anak buah. kau kena faham.
tapi daripada jelingan si ogy tu rasa2 mcm ada chemistry nampakkkk...........

fati berkata...

chemistry ada...jodoh tak dak, tak jadi jugak said......

Said Ahmad berkata...

oklah kalau gitu kita anggap ada biologi nya lah pulak.
shhhhhhh........ sebab tu gambar tu tak sampai bawah.
takut nampak pe---nya!!!!!!!!!!!
opssss. cukuplah rasanya semua faham.

JunglePeople berkata...

Bar,ok hantarlah Bro Bagio tu balik Borneo..ada gak kawan aku gayut2 kat pokok di belantara sini!! Aduuh..boleh bayangke Bagio jd Tarzan & pakai sluak dalamje!!!

Sukimin berkata...

Aku suka tengok gambar ni - happy, ceria, ikhlas hmmmm....dan romantis. Betul said kata ada chemistry dan betul juga fati kata tak ada jodoh. Makin aku tengok gambar ni makin rasa mcm kembali ke zaman sekolah dulu....

fati berkata...

Usop pun berdebar jugak tu, tapi bukan tengok gambar ni , dia tengok gambar lain.......hehehehe, jgn mare sop....

Azida berkata...

Salam. Hahahaha... Fati dah tambah sambal belacan....

Noorsham berkata...

usop kat temerloh skrg jd x dpt tgk blog...tngulah bila dia balik rompin nanti kot.

bagio tu terkenang masa kat skolah dulu..cuma dpt tgh dari jauh jer, maklumlah kelas lain. Walaupun hati mau tp anggota x berani bertindak! Tp skrg barulah tunjuk berani, tp kalau betul2 berani Bagio...kasilah kita makan beryani...hehehe

Azida berkata...

Syam... kFati sambal belacan.. kau tambah apa ni... masak lemak cili padi ke? Parah nanti bila Usop baca...hehehe

g berkata...

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...
-Kekasih Gelapku- Ungu

g berkata...

adoi!

Sukimin berkata...

adoiiiiii!!!!! aku dah terbau nasi minyak lah syam

fati berkata...

Min, aku tak campur.....dua-dua kawan aku. Asalkan depa bahagia..... Sop, kau nak nyanyi lagu apa pulak?