Rabu, 10 Disember 2008

Reunion After 30 Years (RA3OY)

Hari ini 10 Disember menandakan majlis RABOY kita dah makin hampir, cuma tinggal 2 hari lagi menjelangnya 13 Disember 2008. Dengan berbaki 2 hari tu, rasanya memang terlalu sekejap sangat. Lap, lip, lap, lip dah sampai hari Sabtu. Semalam Usop dapat mengesan Norahmad dari kelas M2. Jadi masih lagi berbaki 19 orang. Harap-harap yang ada potensi dijumpai sebelum RABOY ialah Maha (oleh Alimah) dan Abu Bakar Ali (oleh Kamisan). Member2 yang sekawasan dengan alamat mereka yang di bawah ni harap-harap boleh semak-semak yellow pages (macam yang Noorsham buat dan cadangkan). Kita juga menanti berita baik dari Shukri Shariff kot-kot usahanya mengesan berdasarkan info yang diberi membuahkan hasil. Kalau kau orang perlukan maklumat macam no ic ke untuk digunakan mengesan dia orang, SMS aku.
Si Usop dengan Mimbar tu sejak semalam tengah seronok-seronok berdarmawisata kat Rompin, dah tak boleh ganggu. Kerjanya asyik nak bakar ikan aje....
1- Ab. Jalil Ismail - Perigi Hang Tuah Duyong /Melaka
2- Zaidi Ibrahim – Kg. Parit Zing/Parit Zing/Gambir/Muar
3- Yahaya Sadikon - Jln Molek 2/26 Tmn Molek/Johor Jaya
4- Abdul Razak Bin Maharani - Slk Semabok Dalam/Semabok/Melaka
5- Sarian Bin Aman Jln Johor /Kampong Duku/Pekan Nenas/Johor
6- Jama'iatul Khair Binti Jamil/Parit Mesjid/Kampong Rimba Terjun
7- Md Ja'afar Bin Sulatin Tmn Jaya/Padang Temu/Telok Mas/Melaka
8-Shamshul Bin Abdul Jabar Tmn Ampang Indah/Taman Ampang Indah
9- Mohd Ruslee Bin Jalil Kg Seb Takir/Seberang Takir Pantai/Seberang Takir/Terengganu
10- Nor Azman Bin Idris Kg Triang Tengah/Petaling/Chennah/Negeri Sembilan
11- Abu Bakar Bin Ali Jalan Lama Peserai/Peserai/Semerah/Johor
12- Norleha Binti Md Salleh Pesiaran Tenggiri/Seberang Jaya II/Seberang Jaya/Penang
13-Rosilawati Binti Abd Rahman Pekan Tangga Batu/Pantai Puteri/Pantai Kundor/Melaka
14- Abu Hashim
15- Rostam Mohd.
16- Isa Kahar
17- Amirudin Yahya
18- Md. Zin Daud
19- Maha (Fadzulah)

11 ulasan:

fati berkata...

Min, aku nak cadangkan, masa reunion tu nnt, buat sessi bergambar ikut kelas (macam dlm gambar masa form 5 tu ). Ikut exactly kedudukan macam masa form 5 tu, so kita boleh tengok dan kenal yg mana satu (sbb setengah nya tu memang dah jauh beza sangat). Tang mana takde atau meninggal nnti kita tulislah kata bawah gambar tu. Agak-agak kau, boleh tak...

Sukimin berkata...

baguslah cadangan kau ni fati. satu cadangan yang amat bernas....insyaAllah boleh diusahakan.

Azida berkata...

Salam. Cadangan yang baik... dengan syarat pengurusan masa urus setia juga baik sebab aku lihat agenda banyak...masa terhad

rahman berkata...

Fati..kalau kau nak nostalgia kesekolah "back to School" kau kena belikan kita semua baju sekolah exactly cam kita pakai dulu..baru real..

Si Ucop..kena pakai cermin mata John Lennon

Si Ida..kau kena kembali ke zaman dua tocang kau dulu.

dan..ni yg tak syok ni..Said YB kena bergambar tak pakai tie..dan butang atas terbukak.

Sori beb

sha'ri berkata...

Semalam saya dapat contact Shamsul jabar dan dia ada di Ulu Langat, kerja dengan UMW. Saya akan cuba ajak dia hadir reunion kita.

Noorsham berkata...

tahniah hb...kalau dia tak nak dtg juga, selain dari ajen2 perisik ...kita juga ada ajen2 'cleaner' yg tugas2 dia tak bole dinyatakan di sini sbb terlalu sensitif akan apa2 yg mereka ini bole lakukan. Nak tahu lebih kena call n tanya chief dia..Rahman Mokhtar...hehehe

Man, kau lupa pasal aku dan azman arab.. kita dulu pakai cermin mata john lennon tinted hitam...hehehe

sha'ri berkata...

Pakai cermin mata hitam John Lennon lepas tu tidor kan syam.... aku bukan tak tahu.

kembara kelana berkata...

mula mula aku nak respon pasal rahman mokhtar,
kau ni man elok jumpa dengan syed mohd dan aji yahya untik sesi tazkirah...baik untuk kau man...cadangan kau semua susah nak buat, kau pikir ida nak bukak tudung pakai tocang ke? kau nak kena bedal. aku? pakai baju sekolah? masa sekolah dulu aku dah lemas nak pakai baju masuk dalam..ni pulak masa sekarang...kau tolak sama sekali cadnagan man
shaari
semoga kau berjaya
sham
kau kuat betul ngutuk sekarang ek..
rahman tu sedara kau man

Azida berkata...

Salam. Tula... masa aku jemput dtg open house raya dulu tak de yang nak dtg... Masa tu aje yang hubby aku benarkan layan tamu tak pakai tudung... hehehe... tu la... rugi tak...?

Noorsham berkata...

shari...knapalah kau bukak tembelang aku kat sini. Hbs kau ingat si arab tu pun bukak mata ker?...hahaha. Tp walaupun aku mata aku tertutup..telinga aku dan otak aku masih celik, kalau tak begitu..takkan aku bole dpt pegi obersea...hehehe

usop...aku jd begini sbb blajar dari tok2 guru yg pakar dlm bab ni...kau dan rahman...tu namanya pelajar yg cerdas dan pantas, tulah hasil dia...hahaha

kembara kelana berkata...

man
aku tau kau tengah berseronok dgn YB. Misi kau mencari tenok kalau gagal, kau datang ke reunion kau cucur misai kau tu..aku nak kau ingat MOU dan Kod kita..
kepada kawan kawan selamat berjumpa kembali