Khamis, 11 Disember 2008

mohdkhirmatnor 5m1 sekeluarga.

dari kanan berdiri - Muhammad Khalil (1) , Muhammad Hidayat (2) & Muhammad Hafizuddin (3).
dari kanan duduk - Nurul Aiman (4) , Isteri Norain , Mohd Khir & Muhammad Sufi Ridhwan (5).
Gambar masa hari raya puasa bulan oktober lalu.

Maaflah baru belajar . Ini pun Kimin dan Usop beri laluan. TQ.

2009 nanti khalil sem 4 uitm pulau pinang, hidayat sem 2 kolej pembantu perubatan seremban, hafiz tkt 5 sbpi rawang, nurul aiman tkt 3 sbpi temerloh dan sufi djh 5 sk bdr tsk puteri, rawang


Aku turun ke Jasin, Melaka jumpa Cik gu Zali pd bln okt lalu. Lepas kawan2 bgtau Zali ada d melaka. Dia bawa kami sekeluarga makan 'seafood' d umbai. Malam tu juga aku sekeluarga di ajak berjumpa anaknya kat muar. Katanya dekat ngan umah Shukri. Mau rasanya aku kacau tgh mlm tu.

6 ulasan:

kembara kelana berkata...

mat khir
tahniah kerana berjaya entri news dalam blog. ramai pendekar berdiri kukuh dibelakang kau..jumpa sabtu nanti dan didoakan kau dan keluarga berbahgia..hingga akhir hayat.

mohdkhirmatnor berkata...

Salam,
Kawan2 semua,
Sebelum terlupa kawan kita Puan Fazara. Terpaksa panggil sebab dia bos aku. Dia minta sampaikan salam buat semua. Bukan tak nak datang tapi hujung tahun sibuk dgn tugas. Lagi pun kawan kita kena jaga 2 tempat. Unit Siaran Luar TV dan Unit Kendalian Teknik.

Usop TQ. Kalau kau dan yg lain tak bagi semangat dah lama aku tak bukak blog ni.

Azman Arab dari jauh pun sanggup buat entri apa lagi aku kat sini memang dah ada komputer. Nak tak nak aje. Cuti2 ni susah sikitlah berebut dgn diorg. Bila cuti dah habis aku ngan yg kecik aje. Oklah tu kan.

Fati, Iss dan lain2 pun makin rajin menyumbang. Apalah salahnya aku pun joint sama kan!.

fati berkata...

Tahniah Khir....memang bila anak2 ni cuti kita berebut comp je dgn depa, sekali-sekali kita mencelah, buat komen dan entri...

kembara kelana berkata...

malam ini dan esok air pasang paling besar...rugi mimbar dan arbakaria dah balik tak dapt tengok fenomena yang berlaku dalam setahun hanya beberapa kali saja..md khir, kalau kau rajin explore dan mencuba..dunia it akan mudah dikuasai. selamat berjumpa di reunion...skema skema

Noorsham berkata...

yezza khir...4 hero n 1 heroin, tahniah..msti yg 1 tu manja sgt, maklumlah dia sorg yg pompuan kan. Semoga Allah memberkati keluarga kau ke anak cucu cicit (tak nak smpai cucu jer...mcm Azie ckp) dn di murahkan rezeki...ameen

Sukimin berkata...

Tahniah khir! Sebenarnya lama dah invite kau tp alamat emel yg kau beri dulu kan kurang dot my nya. Semlm br perasan......sori. Rajin2 buat posting tau lepas ni. Klik TIPS pada label untuk tengok sedikit panduan.